נילסן מתאמן במ.ס אבל לא יישאר גוטליב לא הגיע. גם ברוסו היה מועמד

במ.ס אשדוד ניסו להעביר קשר או בלם לקבוצה. היה ניסיון להביא את אדי גוטליב, דידיה ברוסו וזר מפלובדיב. אבל זה לא צלח. הבלם נילסן מנתניה התאמן אבל לא יישאר למרות שהוא שחקן חופשי.
עטר מחוץ לאיצטדיון

זהו תם מועד ההעברות. מ.ס אשדוד לא התחזקה אומנם אבל בהחלט ניסתה. עשתה הכל להתחזק.

תומאס יול נילסן, הבלם הדני של מכבי נתניה מתאמן ויכול לעבור אליה לאחר מועד ההעברות זאת מאחר והוא שחקן חופשי ואין הגבלת זמן על העברתו. אבל כמו שזה נראה לא בטוח שעטר יחליט לקחת אותו. הסיכויים נמוכים מאוד.

על ההצעה של נתניה לאשדוד פורסם ב"אשדוד אונליין". אשדוד ניסתה להעביר שחקנים אחרים כולל אדי גוטליב שמכבי ת"א אמורה הייתה לרכוש ומהפועל ת"א ולהעבירו בהשאלה לאשדוד, אולי תמורת מכירת גדי קינדה בהמשך למכבי ת"א, אבל זה לא קרה לבסוף והשחקן נשאר בהפועל ת"א ויגיע איתה לבוררות. אבל זה כבר לא מעניינה של אשדוד.

אשדוד ניסתה כאמור הכל בכדי לצרף שחקנים. זרים ששמם עלה והיו נסיונות להביאם כולל את  את יא יא מלג'ה מפלובדיב, קבוצתו של הבלם ויקטור גאנב. היה ניסיון גם להביא את דידיה ברוסו מקרית-שמונה, אבל גם זה לא צלח.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך