הפועל אשדוד בכדוריד ברבע גמר גביע ווינר

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד התחילה ביד ימין את המשחק הרשמי הראשון. אשדוד גברה בקלות 19:28 על קרית-אונו, בחוץ, בסיבוב הראשון בגביע ווינר ועלתה לרבע הגמר. שם היא תפגוש בבית את רמה"ש, בשישי. אשדוד תצא ביום ראשון למחנה אימונים בן 3 ימים.
הפועל אשדוד בכדוריד ברבע גמר גביע ווינר

רוצים את גביע ווינר חזרה

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד עלתה בקלות לרבע גמר גביע איגוד השופטים, גביע ווינר, לאחר ניצחון  על העולה החדשה קריית אונו 19:28 והם יארחו ביום שישי הבא את רמה״ש החזקה ברבע הגמר.

המשחק כולו היה בשליטה אדומה. אדיר כהן עם 6 שערים, שלומי צייטלר עם 5 שערים וגורן סרנק הבוסני עם 4 שערים היו הבולטים על המגרש.
קפלן וסטוייקוביץ השוערים בלטו עם עצירות יפות מקו ה-6 . אגב בצד השני עמד אורן מאירוביץ', אקס אשדוד והוא לא יכול היה לעזור לקבוצתו החדשה.

עוד הבקיעו לאשדוד:  עמרי קושמרו ואלכסיי גרגוריין עם 3 שערים כ״א, סשה צ׳ודנובסקי ויוסי ביטרמן עם 2 שערים כ״א, נתנאל מלול ודדי פרץ עם שער אחד כ״א.

השנה יש רצון להצליח בכל המפעלים, ליגה, גביע המדינה וגביע ווינר, לכן ביום ראשון הקבוצה תצא למחנה אימון בן 3 ימים בשדות ים כהכנה לליגה ולקרב הקשה ביום שישי הבא.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך