תחזית אסטרולוגית שבועית – עוזי הכהן

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 01/09/17 ועד 07/09/17
תמונה אסטרולוגית

טלה:
הזדמנות לשיפור בתזרים המזומנים מגיעה, ויהיה עליכם להיות ערניים כדי לנצל הזדמנות זו עד תום. המבחן השבועי – להתמיד לאורך זמן! כדי לעשות זאת יהיה עליכם להבין כי אלוהים אוהב אתכם, וזאת למרות הקשיים והבלבול שרבים מכם חווים כעת. בעבודה: נושא או עשייה שהתחלתם ביישומם ישפיעו על גובה שכרכם בשנים הבאות. ההבנה ש"הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו" חשובה מאוד להצלחתכם. לדורשי העבודה שביניכם: זהו שבוע טוב להתחלות חדשות שיש בכוחם לשפר את תזרים המזומנים שלכם. בשורות טובות יגיעו לאלו מכם שממתינים לקבלת מלגה או סיוע כספי כזה או אחר. זוגיות: נשיאה בעול חובות היומיום צובעת את זוגיותכם באפור. חשוב שתדעו שבזוגיות חייבים לעיתים להתעלות מעל רגשות העייפות וחוסר החשק. במידה ותשכילו לעשות זאת, תוכלו תוך זמן קצר לצבוע את זוגיותכם בגוונים נוספים. היכרות שהחלה דרך צג המחשב מפתחת אצלכם ציפיות מרובות. התחברות לחשיבה פרקטית ומעשית היא הדרך הנכונה להתייחס לעניין. לעצמאים שביניכם: רעיון לעסקה או לשיתוף פעולה שיש בכוחו לשפר את תזרים המזומנים שלכם עולה על הפרק. למרות החיוביות שגלומה בתהליך, כדאי מאוד לזכור שלא כל הנוצץ זהב וחשוב לבוא ולהתייעץ לפני קבלת החלטות חשובות.

שור:
המון תנועה, תזוזה ופעלתנות חיובית. חדוות עשייה מתוך תקווה לעתיד טוב יותר. אופטימיות על מפתנו של עתיד חדש, מעבר ושינוי חיובי ומבורך. חשוב לא להביט לאחור ולהקפיד ולצעוד קדימה. שבוע בעל גוון חיובי ניצב בפתח, ורבים מבני מזל שור מרגישים וחווים הקלה מסוימת שמאפשרת להם לראות את העתיד גם בגוונים של ורוד. דברים שלקו בסחבת ושהיו תקועים עד עתה, מקבלים תפנית חיובית ומתחילים לזוז. השיפור יבוא בעיקר בנושאים שקשורים בעבודה, פרנסה וקריירה. בעבודה: מתרחשים תהליכים שמצריכים מכם להתנהג באופן קצת יותר אסרטיבי ונחוש. התנהגות שכזו תאפשר לכם לשמור על האינטרסים שלכם לבל יפגעו. נושא או פרויקט חדש בו אתם לוקחים חלק מצריך מכם השקעה של זמן ואנרגיה. הקלפים מראים שלמרות הקשיים, ההשקעה משתלמת. בבית: חוסר שיקול דעת עשוי להציב אתכם בעמדת התגוננות שאין בה צורך. חשיבה של – "סוף מעשה במחשבה תחילה", עשויה למנוע מכם את הצורך בהסברים והתנצלויות. זוגיות: לאחר תקופה שבה הזוגיות שלכם חוותה מהמורות וקשיים, אתם ניצבים השבוע בנקודה חדשה שבה יש לכם את היכולת ללבן כעסים ולברר מה בדיוק מפריע לכם לממש את הזוגיות עליה אתם חולמים. ההבנה שרק בשיחה פתוחה וגלויה תוכלו לסדר את הדברים היא נקודת המוצא לכל בעיותיכם. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם, מומלץ לפנות לעזרתו של איש מקצוע שילווה, ידריך וייעץ. לרווקים: אנרגיה חדשה וחיובית מזמנת לכם מצבים נאים וטובים לפגוש ולהכיר אנשים בני זוג חדשים. היכרות חדשה שהחלה על צג המחשב, מקבלת הזדמנות לצאת מהעולם הווירטואלי ולעבור לפסים מעשיים. השבוע חשוב להקפיד בכול הקשור לבטיחות בנהיגה, בנסיעה, ושימוש בדרך. טיול, נסיעה או חופשה קצרה נראים באופק והדבר מומלץ בחום.

תאומים:
התלבטות ודילמה בין שתי אפשרויות יוצרת מצב שאינו יציב בעבורכם. הבחירה שלכם לפסוח על שני הסעיפים, מקשה עליכם להתקדם לעבר פתרון שיקל על מצבכם. השבוע הקלפים ממליצים לכם להימנע מלרקוד על שתי חתונות להפסיק להתלבט, לקחת אחריות בנושא אשר מעסיק אתכם. נטילת האחריות היא ההבנה שעל מנת שתוכלו להגיע להישגים משמעותיים וליצור את השינוי, יהיה עליכם לוותר על הרווח שבאי נטילת אחריות. ההבנה שאי נטילת אחריות גובה מכם מחיר כבד ומיותר תאפשר לכם להתמודד ולהצליח. בעבודה: נושאים שקשורים בשכר עולים על הפרק. לאלו מכם שלאחרונה החלו בעיסוק חדש או עבודה חדשה, מראים הקלפים שזו הזדמנות טובה לחזור למעגל של עשייה מתוך תחושת רצון כנה ואמתית ליצור שינוי שישפיע לטובה על מצבכם. זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי אם אתם חפצים בשיפור, דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קרבה אמיתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות, בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. אצל חלקכם ניתן לראות, שהתלבטות בין שתי מערכות יחסים משבשת לכם את קו המחשבה, ואתם מתקשים לבחור מי מבין השניים טובה יותר בעבורכם. גם כאן יהיה עליכם לשאול את השאלות הנכונות כדי שתוכלו להגיע לתשובות האמיתיות. כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!

סרטן: חולשה אנרגטית וחוסר שביעות רצון יוצרים בעבורכם שבוע אפרורי מלווה במצבי רוח ובחוסר סבלנות. לחץ כספי וחוסר יציבות כלכלית גורמים להרגשת חולשה וחשש. נטיית לבכם הראשונית היא להתרכז בחצי הכוס הריקה, במה שכואב ובמה שלא הצלחתם להשיג, לשפר או לשנות. תהליך זה של התמקדות בשלילי, יוצר תחושת אכזבה שאין בה כל ממש. בדיקה אמיתית וכנה תעיד שלמרות הקשיים שטורדים את מנוחתכם, המצב הכללי שלכם בסך הכול די בסדר. המוטיב המרכזי השבוע יהיה בנושאים הקשורים בכסף, חומר וברכוש. התעסקות זו נובעת מכך שבשלב זה מצבכם הכספי איננו משביע רצון והדבר מעורר את דאגתכם ומעורר את פחד העוני שקיים בלבבכם. הקלפים מצביעים על כך שאין מקום לדאגה ובמידה ותתחברו לאופטימיות, להתמדה ולנחישות תוכלו לעבור את התקופה הזו בקלות. בעבודה: אתם לא כל כך מרוצים מהעבודה, ולא רק בגלל השכר. תחושת השגרה גורמת לעייפות ולחוסר מוטיבציה והדבר מוביל לירידה באיכות עבודתכם. אל חשש! זו תופעה זמנית והיא תחלוף במהרה. עת השנה החדשה ב"ה תיכנס. לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב למפגשים והיכרויות חדשות אשר עשוית להביא לסיומה של תקופת בדידות כדי ליצור זאת, הקפידו להסתכל על יתרונותיו של בן הזוג ולא על חסרונותיו. לזוגות שביניכם: לאחרונה חל ריחוק מסוים ובן הזוג שלכם אינו מגלה בכם עניין כבעבר והדבר מוביל למתחים ולחילוקי דעות. חשוב שתדעו שחילוקי דעות יכולים להיות הזדמנות נהדרת להרחבת אופקים ולצמיחה אישית. הסוד האמיתי לשמירה על חיי זוגיות טובים ויציבים אינו טמון בהיעדר עימותים אלא באופן בו נפתרים העימותים בין בני הזוג. שבוע טוב ואלוהים אתכם!

אריה:
תקופה של שינויים עומדת בפתח. ורבים מכם נמצאים באמצע, בין לבין, על הגבול בין סיומו של הישן, ותחילתו של משהו חדש. מעבר ממקום למקום, שינוי סטאטוס אחד לאחר או מעבר מעבודה לעבודה, מדירה לדירה או מדעה לדעה, אמור ליצור עבורכם שינוי מבורך. אחריות ובגרות שנובעים מתוך האני הפנימי שלכם מאותתים לכם שהגיעה העת לטפס שלב נוסף בסולם החיים. קלף שני המטות מלמד שהגעתם לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייכם, וכעת עליכם לעצור ולחשוב כיצד להמשיך ולהתקדם בדרככם, לאן אתם רוצים להגיע מכאן? ומה ברצונכם להשיג? וכאשר יש לנו מטרה ואנחנו יודעים לאן אנו רוצים להגיע, אנחנו כבר לא מסתמכים על מזל ומקרה, אנו לוקחים אחריות על המתרחש ומובילים את העניינים לקראת המטרה. על פי התודעה היהודית, אם אינכם מתקדמים, אתם נסוגים לאחור. לכן, עכשיו יותר מתמיד, עליכם להסתכל על החיים מזווית קצת אחרת. במילים יותר פשוטות ניתן לומר שהמקום בו אתם נמצאים בשלב זה, מסיים את תפקידו בעבורכם ועליכם לנוע קדימה. הן במישור הגשמי/חומרי כשינוי פיזי של העתקת מגורים, החלפת תפקיד או מקום עבודה, והן כשינוי רוחני, שבא לידי ביטוי בצמיחה והתפתחות אישית כמו הרשמה ללימודים. בעבודה: התלבטות וחוסר יכולת להחליט על דרך וקו פעולה גורמת לכם לתחושה שאינכם מתקדמים לשום מקום. דבר זה נובע מעצם העובדה שאינכם נוקטים יוזמה כל שהיא לשיפור מעמדכם. התוצאה מאי נקיטת יוזמה היא דריכה במקום ותסכול. לכן קבלו החלטה להחליט! כל החלטה תהיה טובה יותר מאי קבלת החלטה כלל. נושאים שקשורים בעשייה או יזמות מעבר לים, בחו"ל עולים על הפרק זוגיות: לרווקים – הצעות לרומן וחיזורים שמופנים כלפיכם צריכים להישקל לגופו של עניין. זוגות שביניכם שישכילו לנתב בתבונה וביעילות את האנרגיות החיוביות של אהבה, מין וזוגיות, יוכלו להתחדש באופן רגשי במערכת הקיימת. כמו כן זהו זמן טוב ללמודים או עיסוקים הקשורים בלמידה, התפתחות וצמיחה אישית. טיול או חופשה נשקלים וגם חו"ל נלקח בחשבון.

בתולה:
השבוע על בני מזל בתולה להקפיד ולבחור נכון. מבחנים שמזמן לכם הגורל מציבים אתכם בנקודה בה יהיה עליכם להתמודד מול יצרים, דחפים ופיתויים שגורמים לכם לבחור בדרך הלא נכונה. חשוב שתפנימו שהבחירות הלא נכונות שביצעתם בעבר, הן אלו שגורמות להווה ולעתיד שלכם להיות בקשיים כיום. כדי שתוכלו לבחור נכון, יהיה עליכם להתחבר לצד המוסרי שקיים בתוכם ולהקשיב לאמת הפנימית של לבכם שתפקידה לכוון אתכם ולהורות לכם על הבחירה הנכונה. בעבודה: צפוי שבוע הפכפך שמבטא ומעיד על חוסר יציבות של מקום עבודתכם. הקלפים מראים שבשבועות הקרובים צפויים שינויים ויהיה עליכם להקפיד ולהיות מרוכזים ומפוקסים בעבודתכם. לאלו מכם שמחפשים עבודה- רצוי וכדאי לשקול הסבה מקצועית שתאפשר לכם לחזור למעגל העשייה במהירות רבה יותר. זוגיות: הלב שלכם פושר והדבר מוביל ליצירת זוגיות פושרת. שאלו את עצמכם את השאלה הבאה: איך אתם, שלא מעיזים להתקלח במים פושרים, מסכימים להתפשר על זוגיות פושרת? אתם יודעים שיש דברים שצריך לשפר אז קדימה לעבודה. השקעה של סכום כסף סמלי במשחקי מזל, עשויה להניב בעבורכם רווח נאה. טיפ לשבוע טוב יותר: שנו את צורת ההסתכלות שלכם בדברים, והדברים שבהם אתם מסתכלים ישתנו. יום הולדת שמח לחוגגים.

מאזניים:
המהות של השבוע הקרוב מלמדת שעליכם לדעת שלא כל הנוצץ זהב. התחושה שאתם מרמים את עצמכם אינה נותנת לכם מנוח. בתוך לבכם אתם יודעים מה צריך ונכון לעשות, אך אתם מתקשים לעשות זאת. למעשה, ניתן לומר שיש בכם שני קולות שמושכים לכיוונים מנוגדים. הקלפים ממליצים להקשיב לקול הבא מלבכם, הוא יודע את התשובה. אם אינכם מצליחים לעשות בכוחות עצמכם, כדאי מאוד לשקול פניה לעזרתו של איש מקצוע שיעזור לכם לסדר את הראש. בעבודה: יש מי שמרכל עליכם מאחורי גבכם ועשוי להוביל מהלכים שיחבלו בשמכם הטוב. הקלפים ממליצים לכם לגלות ערנות ולהיזהר בלשונכם. בכל מקרה, תחושת הביטחון שהייתה במקום העבודה, מתחלפת בחוסר ודאות וכדאי מאוד להתנהל בפיקחון ולא למהר לתת אמון שמישהו יסדר או ידאג בשבילכם. לעצמאים שביניכם: עסקה שנראית טובה ומשתלמת, טומנת בחובה סיכון שאולי לא נתתם עליו את הדעת. גם כאן כדאי שלא למהר ולהתלהב יתר על המידה ולהקפיד ולבדוק את כל הנתונים הרלוונטיים. זוגיות: רומן או קשר שהחל עם הרבה תקווה עשוי לאכזב. לנשואים שביניכם: משקעים ישנים ותחושות ישנות צפות ועולות שוב. תהליך זה מתרחש היות ולא השכלתם לטפל בבעיותיכם עד השורש והסתפקתם בטיפול שטחי. השבוע, הזוגיות עלולה לסבול ממתיחות שנובעת בעיקר מתחושת השגרה ומחוסר תקשורת עם בן הזוג. מומלץ להימנע מהחלטות כבדות משקל ולנסות ולחשוב על הזוגיות שלכם מזווית קצת אחרת. רכישות גדולות או חתימה על חוזים חשובים מומלץ לדחות לשבועות אחרים. כמו כן היזהרו מאובדן, גניבה או הונאה שעשויים להתרחש מתחת לאפכם.

עקרב:
תקופה לא קלה מסתיימת ושחר חדש של הזדמנויות לשינוי ושיפור בהרגשתכם הפנימית ומצבכם האישי מתחיל אט אט לנוע קדימה. אין זה אומר שמעתה הכול יהיה בסדר, אך זה בהחלט אומר שיש לכם כעת את כל הכלים להתמודד בהצלחה עם כל משימה אשר שתגיע. תחושה שיש מישהו שמתאכזב מהאופן שבו בחרתם להתנהג מקשה עליכם לפעול ממקום נקי. אצל חלקכם ניתן לראות שמתקיימת השבוע אכזבה מציפיות שלא הגיעו לידי מימוש או אכזבה מאנשים אשר פגעו בכם או זלזלו חלילה בכבודכם. כעת אתם מוצאים את עצמכם פגועים, חסרי כוחות וחסרי מוטיבציה. פחד מכישלון או פחד מאיך שאנשים אחרים רואים אתכם, הוא זה שגורם לכם להגיע למקום של חוסר שקט נפשי. פנייה לעזרתו של איש מקצוע שיש בכוחו לחברכם מחדש לביטחון עצמי ואופטימיות יכולה לחולל נפלאות בעבורכם. בעבודה: מקום עבודתכם עשוי לאכזב אתכם, לכן אל תמהרו לסמוך על הבטחות שניתנו לכם, והקפידו על ערנות על כל המתרחש סביבכם. באופן כללי תחושת הביטחון הכלכלי מתערערת ועליכם לנהוג בזהירות ואחריות כלכלית. זוגיות: דברים שמפריעים לזוגיות שלכם ניתן לסדר ולפתור רק באמצעות שיחה, אז למה אתם שותקים? ולמה אתם מחכים? חשוב שתדעו שבזוגיות שימוש לא נכון בשתיקה מזיק. לאלו מכם שסיימו קשר או חוו פרידה חשוב – אל תתעטפו ברחמים עצמיים. האתגר השבועי: להימנע מרדיפת כבוד. רדיפת כבוד היא סימן לכך שאינך מעריך מספיק את עצמך. אנשים שמרוצים באמת מרמת ההישגים שלהם אינם זקוקים להכרת החברה על מנת לשכנע את עצמם שהם בעלי ערך. בריאות: התמודדות אל מול בעיות גב. שבוע טוב ואלוהים אתכם!

קשת:
שבוע חיובי בפתח. בני מזל קשת לוקחים על עצמם השבוע קצת יותר מידי. הרצון להוכיח את עצמכם או הפחד מלהיכשל, גורם לכם להעמיס על עצמכם המון מטלות בעת ובעונה אחת. החשיבה שאם אתם רוצים שמשהו יעשה בצורה טובה אז אתם צרכים לעשות אותו בעצמכם, איננה נכונה ונכונותכם לבזר ולהאציל סמכויות, יכולה להקל על התקדמותכם. המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן הצורך להשתחרר מדרך חשיבה או התנהגות שאינה תורמת לצמיחתכם האישית והרוחנית. הקלפים מצביעים על כך שבשלב זה רבים מכם מצויים בתהליך שלמבחן כזה או אחר שבו יהיה עליהם להימנע מכול לחץ וסטרס ולהתחבר לתחושת ביטחון ביכולות שלהם וכלים שעומדים לרשותם. בעבודה: יש לכם המון דברים על הראש ואתם עסוקים בכמה וכמה מטלות בעת ובעונה אחת והדבר פוגם בכושר הביצוע שלכם. הקלפים ממליצים לכם בחום לחלוק את העומס והאחריות עם אנשים אחרים. עליכם לבדוק אילו מהתפקידים שלקחתם על עצכם מיותרים ואו ניתנים לעשייה על ידי גורם אחר. זכרו זה לא בושה לבקש עזרה ואף לדרוש אותה בעת הצורך. זוגיות: קיימת עייפות נפשית ואין לכם הרבה חשק לזוגיות ולבן הזוג אך בכל זאת אתם מנסים לשדר שהכול בסדר. אולם שפת הגוף שלכם משדרת מסרים אחרים, מסרים של קרירות וריחוק. עליכם להיזהר, היות ומסרים אלו נקלטים על ידי בן זוגכם והם ומפורשים לעיתים בצורה לא נכונה, שעלולה רק להחריף את המצב. שיחה פתוחה עם בן הזוג, והבהרת עמדתכם, תימנע את אי ההבנות. טיפ לשבוע טוב יותר: שפרו את היכולת שלכם לשמוח או להתחבר אל שמחה אמיתית. כדי לעשות זאת למרות הלחץ הקיים והלו"ז הצפוף שלכם, עשו דברים שגורמים לכם לשמחה, לבשו בגדים יפים, אכלו אוכל שאתם אוהבים, שירו, טיילו, בלו עם חברים, חשבו מחשבות שמחות. כך תעוררו אצלכם ב"ה את היכולת לשמוח. שבוע שמח ואלוהים אתכם!

גדי:
קושי להתחבר לראייה אופטימית משית עליכם בשבוע זה, אווירה אפרורית מהולה ברגשות זקנה, עצבות, בדידות וחוסר חשק. דברים אותם אתם שומרים עמוק בבטן גורמים לכם לחוסר נוחות ולמתחים שבאים לידי ביטוי במצב רוח ירוד, עייפות וחוסר סבלנות כלפי הסובבים אתכם. היעדר אהבה עצמית מספקת, יוצרת חסך רוחני שמקשה על יומכם ואינו מאפשר לכם לצמוח כראוי. התרולוגיה מלמדת, שתחושות אלו נובעות בעיקר מעצם העובדה שרבים מכם חשים כי הם אינם נמצאים במקום בו הם באמת רוצים להיות, אולם חוץ מלקטר ולהתלונן אינכם עושים דבר למען עצמכם. עליכם לדעת שהמהות היהודית היא לדבר מעט ולעשות הרבה ושאלוהים עוזר לכולם אך בעיקר הוא עוזר למי שעוזר לעצמו. ואל לכם לרחם על עצמכם. כדי ליצור את השינוי ממליצים לכם הקלפים לבחור זמן קבוע שבו תעצרו ותבדקו מחדש את החיים שלכם. על פי התודעה היהודית- הזמן המיועד לכך הוא מידי שבוע לפני שבת, בכל חודש לפני ראש חודש ובכל שנה לפני ראש השנה. אתם יכולים לעשות זאת גם לפני יום ההולדת (אני עושה זאת מידי יום). ללא בדיקה חוזרת ונשנית אתם עלולים לתעות בחייכם ללא תכלית ולהתקדם ללא מטרה. בעבודה: מתיחות במקום עבודתכם יוצרת אווירה לא נעימה שמחזקת בליבכם את ההרגשה שעליכם למצוא עבודה חדשה. גם אם כך הם פני הדברים, חשוב לזכור שאין זה הזמן המתאים להמר ולקחת סיכונים ועליכם להתגבר ולשמר את המצב הקיים גם אם הוא לא כל כך לרוחכם. זוגיות: מאזן בוחן של זוגיותכם מעלה כי אינכם מצליחים להתחבר אל האש והלהט שאפיינו אתכם בעבר. תהליך זה נובע מעצם העובדה כי אתם בוחרים שלא להעלות לשיחה נושא או עניין שמפריע לכם. עליכם להבין שהדחקת הנושא גורמת לכעסים ולתחושת מרמור שמובילה לריחוק ולאווירה צוננת. השבוע יש נטייה להיגרר לוויכוחים עם חברים ובני משפחה, השתדלו להתווכח בתבונה וזכרו שלעיתים כדאי יותר להיות חכם מאשר צודק. שבוע טוב ואלוהים אתכם!

דלי:
מצב הרוח של בני דלי נמצא השבוע בשפל. השבוע הקרוב יתאפיין בתחושת בדידות. אין זה אומר שאינכם מוקפים בחברים או בני משפחה אשר ישמחו להיות לצדכם, אך בתוך ליבכם, מתוך בחירה אישית, אתם רוצים להיות לבד. הגורם העיקרי לתחושות אלו נובע מעצם העובדה שאתם לוקים באחד ואפילו יותר מששת הפחדים שברא אלוהים (פחד עוני, פחד מביקורת, פחד מאובדן האהבה, פחד חולי, פחד זקנה ופחד מוות). אתם נמצאים בתהליך של שינוי מהותי. תהליך זה מלווה בשאלות רבות, תהיות וחוסר נוחות שבאים לידי ביטוי הן מהבחינה הבריאותית כחולשה וכאבים פיזיים שונים והן מהבחינה הנפשית והרגשית כמו מועקה, חוסר סיפוק ותסכול. התחושות הללו מטרתם אחת והיא לגרום לכם לקום ולעשות למען עצמכם. מבחינה קבלית ניתן לומר שנשמתכם מאותתת לכם שהגיעה העת לצמוח ולהתפתח גם מבחינה רוחנית. הרשמה לסדנאות או ללימודים תתרום לכך שתוכלו להתמודד עם התהליך בהצלחה. כספים: נושאי כספים מעוררים דאגה בלבכם. יתכן שלא חישבתם את צעדיכם הכלכליים בתבונה, דבר שהוביל אתכם למצב לא כל כך נוח מבחינה כספית. תהליך זה יכול להוביל למתחים וויכוחים בתוך הבית וגם מחוצה לו. סכום כסף שאתם מצפים לו מתעכב והדבר מוסיף על הלחץ שכבר קיים. לעצמאים שביניכם: רצוי לבדוק היטב את ספרי החשבונות, יש סיכוי טוב שתצטרכו להציגם בקרוב. התחום הבריאותי של בן משפחה או חבר קרוב מעסיק אתכם ומשפיע לרעה על מצב הרוח שלכם. זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על זוגיות תקינה, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר חשק. בכל מקרה, המצב שקיים מעיד כי הזוגיות שלכם זקוקה לחיזוק וכדאי ורצוי לא להזניח את הדבר. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!

דגים:
שבוע טוב ממתין לבני מזל דגים. הרשו לעצמכם להתרפק על השבוע שבא עליכם לטובה, עשו דברים שעושים לכם טוב, זה פשוט מגיע לכם. בשורה משמחת מגיע ויוצרת בעבורכם מצב טוב לשיפור מעמדכם. עזרה שמגיע ממקור חיצוני פותחת לכם דרך חדשה. נושאים שקשורים בלידה, הרחבת המשפחה או בביסוסה יוסיפו ליופיו של השבוע והדבר יהווה פיצוי הולם על תחושות לא נוחות אשר חשתם בעבר. בעבודה: לאחר תקופה לא קלה אתם ניצבים בפתחו של עידן חדש. הקלפים מצביעים כל כך שהחלטות שיתקבלו כעת, יניבו תוצאה חיובית. לכן חשוב שהחלטות אלו יתקבלו במלוא תשומת הלב הראויה. כספים: שיפור בתחום זה יאפשר לכם לממש רצון כזה או אחר שעד עתה נמנעתם מלבצע. זוגיות: השבוע יש לשבור את השגרה ולהקדיש מזמנכם כדי לחזק ולהעמיק את הקשר הזוגי. טיול משותף או חופשה קצרה ורומנטית יסייעו בידכם להצית את הניצוץ שכבה. התעסקות בכליי תחבורה כמו למשל: קנייה, מכירה, תיקון רישוי וכדומה מצרים את תשומת לבכם. טיפ לשבוע טוב יותר: מי ששואל הוא טיפש לחמש דקות, אך מי שאינו שואל, נישאר טיפש לנצח. זכרו לא הביישן למד!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך