בשישי קבוצת הכדוריד הפועל אשדוד פותחת עונה בגביע ווינר

בשישי (16.00, האולם החדש בקרית-אונו), תפתח קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד את העונה באופן רשמי, במשחק במסגרת גביע ווינר. אשדוד תשחק בחוץ מול העולה החדשה מקרית-אונו בה משחק שוערה בעונה שעברה של אשדוד, אורן מאירוביץ'. הפועל אשדוד החזיקה בגביע ווינר לפני שנתיים.
בשישי קבוצת הכדוריד הפועל אשדוד פותחת עונה בגביע ווינר

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד תפתח בשישי (16.00, האולם החדש בקרית-אונו) את העונה באופן רשמי במשחק בסיבוב הראשון בגביע ווינר. אשדוד תשחק מול העולה החדשה, מקרית-אונו. לאשדוד זכתה לפני שנתיים בגביע ווינר-שופטים והיא מאוד רוצה לחזור להחזיק בתואר. המנצחת תארח את א.ס SGS רמה"ש.

אתר "ליגה" של הליגה בכדוריד ראיין את שוערה בעונה שעברה של הפועל אשדוד, אורן מאירוביץ' שישחק השנה בקרית אונו. בין הייתר אמר מאירוביץ': "יש באשדוד אנשים טובים וחברים שאקח איתי לכל החיים. מאוד נהנתי שם, אין התרגשות מיוחדת אבל בטוח שיהיה מוזר וכיף לשחק נגדם".

השנה באשדוד רוצים מאוד להשיג כמה מטרות, בינהן העפלה לפיינל פור לראושנה בהיסטוריה של המועדון, להגיע כמה שיותר גבוה בגביע המדינה וכאמור להחזיר את גביע ווינר לעיר.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך