עודד קטש מגיע לגלות שחקניות מוכשרות באשדוד

עודד קטש מגדולי שחקני הכדורסל בישראל וכיום מאמן נבחרת העתודה, מגיע ביום רביעי הבא (18.00, "הקרייה") לאשדוד לגלות כשרונות בקרב שחקניות המשחקות בליגות קט סל ילדות ונערות ולבחור מהן למרכז לפיתוח שחקניות כדורסל, אשר יפתח באשדוד, במסגרת פרויקט "שחקן אמיתי". מי שהביאה אותו לאשדוד היא יו"ר מכבי בן אשדוד טאלי קריאף בשיתוף עם רשות הספורט, שתעניק 12 מלגות לתוכנית פיתוח השחקנים המקצועית בארץ של "שחקן אמיתי".
עודד קטש מגיע לגלות שחקניות מוכשרות באשדוד

עודד קטש מגדולי שחקני הכדורסל בישראל וכיום מאמן נבחרת העתודה, מגיע ביום רביעי הבא (6.9.17) לאשדוד לגלות כשרונות בקרב שחקניות המשחקות בליגות קט סל ילדות ונערות ולבחור מהן למרכז לפיתוח שחקניות כדורסל, שיפתח באשדוד בספטמבר. פרויקט שהוא עושה עד כה בקרב הבנים שנקרא "שחקן אמיתי".

מי שהביאה אותו לאשדוד לענף כדורסל הבנות, היא יו"ר מכבי בן אשדוד טאלי קריאף בשיתוף עם רשות הספורט, שיעניקו ל-12 שחקנית נבחרות מלגות מלאות לתוכנית פיתוח השחקנים המקצועית בארץ של שחקן אמיתי.  קריאף היא מהבולטות בענף כדורסל הנשים ופועלת כל הזמן להעצמת השחקניות בכל הגלאים. עכשיו גם רשות הספורט בראשות יורם אסרף, שדוחף למען כל פעילות ספורט בעיר, החליטה לקחת חלק ולעזור בהבאת הפרויקט לעיר.

חברת "שחקן אמיתי" הינה חברה פרטית שהוקמה בשנת 2008, ושמה לה למטרה לפתח ולקדם את ענף הכדורסל בישראל. שירותי החברה הם רבים ומגוונים וניתנים בידי אנשי מקצוע מהטובים בארץ ובעולם. התכנים המקצועיים, שיטות העבודה החדשניות וההקפדה על תהליכי עבודה נכונים ומדוייקים, מייחדים את חברת "שחקן אמיתי", שמובלת על ידי צוות מקצועי בכיר שעומד בראש כל פרוייקט של החברה.

מרכזי פיתוח של שחקן אמיתי פועלים בעשרה מרכזים שונים ברחבי הארץ לשחקנים ושחקניות בארץ. המרכז באשדוד יהיה עבור שחקניות בלבד במטרה לפתח את כדורסל הנשים בעיר ובאזור.

הבנות שיגיעו, להיכל הקרייה (18.00) יזכו להרצאה של קטש, עבודה בקבוצות מצומצמות, אימון של קטש וצוות מאמניו הבכירים בפרוייקט, ירכשו  כלים ומיומנויות המתאימות לכדורסל מודרני והכי חשוב אפשרות להבחר למרכז לפיתוח כישרונותשל "שחקן אמיתי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך