"הכי חשוב זה עקביות והנאה"

אלעד שמואל (30), מנהל הסטודיו ב"סווט סטאר", נותן לכם את הטיפ השבועי לכל מי שרוצה לחזור לכושר, או עוסק בכך על בסיס קבוע, אלעד מסכם: "אנחנו מזמינים אתכם לזוז"
"הכי חשוב זה עקביות והנאה"

מי מאיתנו לא רוצה לחזור לכושר? נכון אתה, את ואני… בעצם כל מי שקורא עכשיו מדמיין את עצמו עומד מול המראה ומתפעל ממה שהכושר עשה לו. אפילו כל מי שעושה כושר חושב כל הזמן איך לשפר אותו. אז בשביל זה אנחנו פה. או אם נדייק בשביל זה צוות "הסווט סטאר פה". עבורכם.

פנינו לאלעד שמואלי, 30, שהוא בהכשרתו מדריך אומניות לחימה וחדר כושר, וב"סווט סטאר" הוא מנהל הסטודיו, שזה במילים אחרות אחראי כל החוגים.

אלעד מספר על מה שהוא עושה במסגרת תפקידו ומה שיש למקום להציע לכם. יש בסטודיו מגוון פעילויות שמתאימות לכל אחד לכל גיל. יש פה דברים שמתאימים לחברה צעירים שמחפשים את הדינאמי כמו לדוגמא TRX שזה אימון רצועות דינאמי, ספיניננג ועוד. יש גם פעילויות המתאימות לאוכלוסיה בוגרת יותר כמו יוגה, פילאטיס ופלדנקרייז. בנוסף ישנם דברים ייחודים ל"סווט סטאר" כגון "קיקס בוקס שקים" שזה אומניות לחימה דינאמית עם שקי איגרוף ואימון "פיאלטיס רצועות".

אלעד חולק את הניסיון שלו איתנו ומציע מבחינתו את הטיפ החשוב ביותר שהוא האלף בית של ספורט, העקביות (אח"כ יוסיף עוד טיפ לא פחות חשוב. סבלנות…).

אלעד אומר: "מבחינתי הדבר הכי חשוב זה העקביות, זה שם המשחק. אחד הדברים שבעצם המון מתאמנים נופלים בפח הוא שהם מאוד רוצים להגיע לתוצאות, והם לוקחים על עצמם מראש, נניח תוכנית עבודה של חמש פעמים אימונים בשבוע, דברים שאינם ברי השגה. אני מציע משהו אחר, קחו על עצמכם איזו מטרה שהיא הולמת את היכולות שלך. לדוגמא, התחלתם להתאמן, אתם לא עושים את זה בדרך קבע ואתם מתאמנים חדשים, אז לא כל יום שני אימונים וכמה פעמים בשבוע. הכל לאט ומתוכנן". אגב החברה של "סווט סטאר" יבנו עבורכם תוכנית עבודה, מכאן זו העקביות.

אלעד מוסיף: "אם עמדתי ביעד הזה, אז תחושת ההצלחה של העמידה ביעד היא הדרבון הכי חזק למתאמן. סימנתי מטרה, הצלחתי לעמוד בה ובשבוע הבא אבוא ואעמוד בה שוב, וכך ולאט לאט אגדיל את נפח האימונים. לא לחינם אומרים "שעם האוכל בא התיאבון". המחשבה של עצמכם שהצלחתם לעמוד ביעד היא ממכרת. אבל רק אז אעשה עוד, זו הדרך הנכונה".

אלעד מוסיף טיפ לא פחות חשוב: "הדרך להתמדה היא עמידה ביעדים ריאליים. זו הדרך הנכונה לבניית התמדה. אבל יש דבר נוסף, המלצה נוספת קטנה גדולה. ליהנות. בכדי להתמיד במשהו צריך שיהיה לי כיף. ב"סווט סטאר" אנחנו נותנים איזשהו אפיק שאפשר לגוון בו את הפעילות. לדוגמא מגרשי כדורגל, בריכה, מכשירים אליפטים שמדמים הליכה, ריצה טיפוס ועד. כשנהנים עושים את הדברים שוב ושוב".

ועוד משפט לסיכום. "אנחנו מזמנים אתכם לזוז".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך