חדש: שירות ווטרינרי עד בית הלקוח

הענקת חיסונים נגד כלבת הוא עניין שבשגרה וכל בעל כלב יודע כי הוא חייב לדאוג שכלבו יחוסן. המחלקה הווטרינרית יצאה במבצע חדש המעניק שירותי חיסון בבתיהם של בעלי הכלבים ומעניק חיסון נגד כלבת לכלבי הנחייה. השירות האדיב זוכה להרבה פרגון מצד בעלי הכלבים ובמחלקה הווטרינרית מבטיחים להמשיך ולשפר את סל השירותים לתושבי העיר המחזיקים בבעלי חיים.
וטרינר באשדוד

המחלקה הווטרינרית ממשיכה להרחיב את שירותיה עבור אוכלוסיית הכלבים ובחודש האחרון השיקה שירות חדש ומיוחד עבור אוכלוסיית כלבי הנחייה. "במסגרת מבצע של מתן חיסוני כלבת והענקת משושה לכלבי הנחייה, אנו מגיעים עד לבית הלקוח ומבצעים שם את השירות" אומרים במחלקה הוטרינרית.

הלקוחות עצמם, בעלי הכלבים הזכאים לשירות, אומרים בלא מעט סיפוק כי "צוות הרופאים הווטרינרים מגיעים אלינו, לבתי התושבים הזכאים, ומעניקים לכלבנו שירות מיטבי המלווה בהמון חום ואהבה" ומביעים את תודתם על השירות המיוחד.

במהלך המבצע לכדה המצלמה את שגיא אסייג שמעון, אב טרי לתינוק בן חודש וחצי, ו'אביו' של כלב הנחייה ניאון בן ה-3, כשהוא מביט באהדה מופגנת בד"ר דנית כהן, הווטרינרית הרשותית, המבצעת את מלאכתה בביתו.

במחלקה הווטרינרית מבטיחים להמשיך ולשפר את השירות הווטרינרי בכל חלקי העיר ולכל אוכלוסיית בעלי החיים הזכאים לשירותי המחלקה. המחלקה עצמה, אגב, יושבת בכלבייה העירונית החדשה באזור התעשייה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך