טיפים לעיצוב שולחן חג ראש השנה

ההתחדשות והתרגשות שבאוויר, לקראת חג ראש השנה, בין אם המוזמנים הם בני המשפחה המורחבת ובין אם חברים, המארחים משקיעים רבות בהכנת מטעמים מיוחדים, אך לא פחות חשוב, להשקיע בעיצוב שולחן החג.
טיפים לעיצוב שולחן חג ראש השנה
צילום: יח"צ

כמסורת שעוברת במשפחה וכחלק מחוויית הסעודה המשפחתית בערב החג – עיצוב השולחן הוא ללא ספק עניין חשוב המקנה אווירה חגיגית במיוחד. ולא פחות חשוב מזמין…

את שולחן החג מומלץ לעצב מבעוד מועד. ולחשוב איזה אווירה נרצה ליצור. האם פרחונית ועליזה, רומנטית ושקטה, או שמא צבעונית וססגונית.

רשת הרמוניה לבית, מעניקה טיפים לסידור שולחן חגיגי ומזמין, שיעשו את ההבדל:
ישנה חשיבות רבה לשילובי האקססוריז ובחירת הצבעים בשולחן החג. לאווירת חג מרהיבה מומלץ לערוך מפה לבנה וסט כלים המשלבים זהב ופנינים המקנים אווירה עשירה וחגיגית. ניתן לאסוף את צידי המפה הלבנה הנופלים בשרשרת פנינים ולאסוף במראה מעוגל, על השולחן יש להניח פלייסמנט זהב ומעליו צלחות לבנות מעוטרות. יש להניח כוסות וגביעי יין מעוצבים לצד הצלחות. מפיות עם חבקי זהב או שניתן לגלגל אותן בשרשרת /צמידי פנינים המתכתבים עם השולחן. שילוב גווני זהב ולבן מעניקים תמיד אווירה שלווה ומראה אלגנטי מרהיב וחגיגי.

בכדי שהשולחן יתכתב עם החג עצמו, ניתן להשתמש בכלים המאפיינים את החג, כמו: צלחת מעוצבת במראה תפוח, דבשית במראה רימון /תפוח, נרות במראה תפוח , פמוטים, מבחר אלמנטים אישיים כמו שם הפרטי ליד הכיסא, פרחים, ולהגשת האוכל, תחתיות לסירים בהשראת החג עם הדפס תפוחים ועוד.

לאווירה חגיגית, ריחנית ואלגנטית, מומלץ לפזר על השולחן, עלי כותרת לבנים, ונרות ריחניים באווירת החג. פריטים דקורטיביים לנוי ועוד.

צילום: יח"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך