מיזם אשדודי: "יום שלישי – יום הפרגון הארצי"

מיזם חברתי חדש ברשתות החברתיות: לאזן את הפוסטים השליליים בהפצת מסרים אוהבים. הפעיל החברתי האשדודי שמוליק דואק, יצא במיזם חדש "יום שלישי – יום הפרגון הארצי", שבו בכל יום שלישי יכתוב כל אחד פוסט מפרגן למישהו אחר. "זו התשובה לכל ההשמצות, ההסתה, הרוע והשנאה", הוא אומר
מיזם אשדודי: "יום שלישי – יום הפרגון הארצי"

מעצב השיער והפעיל החברתי שמוליק דואק, המפעיל מספר קבוצות בפייסבוק, ביניהן "ערבים זה לזה באשדוד" ו"תנו כבוד לאמני אשדוד", יצא במיזם חדש. "הרעיון הוא שכל אחד יכתוב בכל יום שלישי פוסט אחד מפרגן למישהו אחר", הוא אומר. "לבן או לבת הזוג, לשכנה, לחנות מסוימת שהעניקה לנו שירות טוב, לפקידת קבלה שסייעה לנו או לכל מי שאנחנו חושבים שמגיע לו". בדף הפייסבוק שלו ציין כי אם רק מחצית מקוראי הפוסט ישתפו פעולה, נצליח להפיץ את הטוב והחיובי ברשת, לרסן ולאזן את כל הנגטיביות שבה, ולהכניס שיח אחר וחיובי. "אם תשתפו ותפיצו את זה הלאה, תגרמו לעוד ועוד חשיפה של המסר החשוב", הוא כותב. "זה יכול לכבוש את הרשת ולהביא בשורה חדשה. אפשר להתחיל כבר היום.

את המיזם הוציא לאור דואק בשבוע שעבר, בתאריך הסמלי תשעה באב, היום שבו מציינים את חורבן הבית השני בגלל שנאת חינם. יום שלישי אף נבחר בשל הנהוג לומר "יום שלישי פעמיים כי טוב". "אז מעתה במקום סתם לכתוב את המשפט הזה, אפשר לכתוב בכמה משפטים את הפרגון השבועי שלכם", אומר דואק. "זה באמת יהפוך את יום שלישי לטוב יותר, ובכלל את כל השבוע".

שמוליק עצמו בחר לפרגן לשרה לשיוויון חברתי, גילה גמליאל. "היא אחת משרי הממשלה שמתמקדת בעשייה שלה, והיא רבה", כתב ביום שלישי. "היא באה לעבוד ולשנות דברים בחברה. היא קורקטית, מעשית, עניינית, מקצועית. לא מתלהמת, לא מתעסקת במה שלא נוגע לה. להבדיל מכמה שרי ליכוד אחרים ואחרות, יש לה סטייל. היא מתבטאת יפה בתקשורת. לא צועקת, לא מנופפת בידיים ולא מחפשת תשומת לב ע"י התגרויות והתבטאויות שנויות במחלוקת. היא באה באמת לעבוד. שאפו! אנחנו צריכים עוד כמה כמוה בממשלה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך