בעקבות הפרסום "באשדוד אונליין" רבים פקדו את חנות הפלאפל

שמואל אקויז, הוא הבעלים של פלאפל ,ברכת השם", שהעניק מנות חינם לאישה נזקקת עבור ילדיה ואחת הלקוחות שראתה זאת פרסמה פוסט בעניין שהפך לויראלי. הפרסום ,באשדוד אונליין", הפך את המקום "לעלייה לרגל". אקויז : "הכל לשם שמיים". החנות שנפתחה לפני כחודש נמצאת בדב גור 29 רובע ו׳ אשדוד. אגב אין לאקויז פייסבוק.
בעקבות הפרסום "באשדוד אונליין" רבים פקדו את חנות הפלאפל

ביום חמישי פרסמנו "באשדוד אונליין" את סיפורו של מוכר הפלאפל מאשדוד שעשה מעשה של טוב לב, כשהעניק מספר מנות בחינם לאישה שרצתה להביא אוכל לבנותיה הרעבות.

את הסיפור פרסמה מורן כהן בדף הפייסבוק שלה כשהלכה יחד עם בעלה לקנות פלאפל ברובע ו' ושמה לב למעשה הטוב בעל החנות. הפוסט זכה לאלפי לייקים ושיתופים ואף פורסם גם בפישפשוק.

וכך מורן כתבה בפוסט:
"אנשים טובים באמצע הדרך ❤?
היום בצהריים 31.7.17 ניגשתי לקנות לי ולבעלי לאכול, תוך כדי שהבחור עם הכובע מכין לי את הפיתה שלי הגיעה אישה ואמרה לו כי יש לה שתי בנות ושהן רעבות, הבחור המקסים מבלי למצמץ עזב את הכל וישר ניגש להכין לה שקיות של אוכל, אני שלא יכולתי להישאר אדישה לכזו אדיבות ואכפתיות החלטתי באותה שניה שאני מצלמת אותו תוך כדי מעשה (בדיוק אורז לה בתמונה) ומפרסמת אותו כי באמת שהוא ראוי, איזה יחס מיוחד יש לו ללקוחות ובכלל לכל עובר ושב….

העסק נמצא בדב גור 29 רובע ו׳ אשדוד ונקרא ״ברכת ה׳״ 050-3006777 זה הטלפון שלהם במידה ותרצו להזמין…. הבחור צדיק אמיתי ואין לו פייס אחרת הייתי מתייגת….

אנא שתפו פוסט זה כי הם באמת ראויים"

אקויז ובן הדודה אלפסי. "אלוף בהכנת דגים".

בעקבות הפרסום "באשדוד אונליין", רבים פקדו את החנות להביע את תודתם והערכתם על המעשה.  מוכר הפלאפל מהפוסט מצא גם כמה דקות לראיון קצר מאוד, בין המנות והמעשים הטובים עם "אשדוד אונליין". שמו הוא שמואל אקויז ושם רעייתו שעובדת איתו, עדיה. אקויז יליד אשדוד, חי 8 שנים בצפת, התחתן וחזר לאשדוד. הוא חוזר בתשובה. את חנות הפלאפל אגב, פתח רק לפני כחודש.

לפני שנתחיל כל הכבוד שמואל
"הכבוד הוא לא לי. הכבוד הוא לשם שמיים. הכל מידי הקדוש ברוך הוא"

ובכל זאת. אתה השליח
"זה הוא מחליט"

זה לא דבר שעושים כל יום לתת למישהו ללא תמורה
אני מאמין שככה צריך להיות. הנתינה צריכה להיות הדדית. צריך לתת למי שאין. כשאתה נותן. זו הרגשה טובה זה עבור השם. לא עשינו משהו מיוחד. רק משהו שהתבקש".

איך השפיע הפרסום?
"תראה אין לי פייסבוק בכלל. אבל שמעתי מאנשים שהגיעו. האמת באו רבים. להביע תודה, לקנות. אבל שוב זה לא אני. זה הכל מידי שמיים ולשם שמיים".

שמואל מספר על החנות: "אנחנו מוכרים פלאפל אבל גם דגים בשישי, בן הדודה שלי משה אלפסי אלוף בזה ואשתי עדיה עושה בימי שלישי קוסקוס שאין דבר כזה". האמת, מגיע לו שנגיע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך