אוהד עירוני אשדוד נתפס עם תיק מלא בפירוטכניקה

המשטרה עצרה בכניסה לאיצטדיון העירוני תושב העיר שהחזיק בתיקו חומרים מסוכנים, הוא עוכב והועבר לחקירה
שוטר בניידת

במהלך פעילות משטרת ישראל, עוכב לחקירה ביום חמישי האחרון תושב אשדוד, 34, בכניסה למגרש הכדורגל העירוני. באמתחתו נמצאו פריטי פירוטכניקה ששימוש בהם מהווה סכנה לסובבים. בתום חקירתו שוחרר בתנאים מגבילים.

ביום חמישי האחרון במסגרת פעילות היחידה למניעת אלימות בספורט של משטרת ישראל, שהוקמה הן רק לאחרונה, עוכב תושב אשדוד עת הגיע רכוב על קטנוע למגרש בו נערך אימון של קבוצת כדורגל  (מכבי עירוני אשדוד) כשעל גבו תיק. כאשר ביקשו השוטרים מהחשוד להציג את תכולת התיק גילו כי בתוכו פריטי פירוטכניקה רבים.

צילום: דוברות המשטרה

״היחידה למניעת אלימות בספורט ייעודה לנטר ולמנוע את הסכנות במגרשי הספורט ומחוצה להן במטרה להבטיח את ביטחונם ושלומם של האזרחים המגיעים למקום, ציבור אוהדי הספורט, במטרה להנות ממשחק ספורטיבי וללא אלימות לסוגיה״ ציינו במשטרה.

בעקבות ממצאים אלו, שכללו 17 אבוקות ו-3 אמצעי עשן, עוכב החשוד לתחנת המשטרה שם במהלך חקירתו ציין כי -״לא נכנסתי עם זה למגרש״. בסיום חקירתו שוחרר החשוד בתנאים מגבילים של הרחקה למשך 30 ימים מגרשי הספורט ובערבות כספית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך