שברה את היד באירוע ותובעת את האולם

מ' תושבת אשדוד בת 40 שנפלה במהלך אירוע בגן אירועים באזור תובעת את בעלי האולם לאחר ששברה את שורש כף ידה הימנית. כך עולה מתביעה שהגישה לבית משפט השלום בראשון לציון באמצעות עורך דין דותן לינדנברג העוסק בנזקי גוף
חתונה באשדוד

בתביעה נטען כי בחודש אוגוסט 2015 לקראת השעה 22:00 דרכה לפתע על נוזל שהיה על רצפת האולם, נפלה ושברה את ידה. מיד לאחר התאונה היא פונתה לבית חולים קפלן ברחובות שם הודגם שבר בשורש כף היד. ידה של מ' שהייתה בחופשת לידה ביום התאונה, הושמה בגבס משך חודשיים והאם הטריה התקשתה לטפל בתינוקה.

פרופ' לכירורגיה ואורתופדיה של כף היד קבע בחוות דעתו כי טווח התנועה של היד מוגבל, כוח האגרוף והצביטה ירוד משמעותית זאת בנוסף לירידה בתחושה במספר אצבעות. היא נותרה עד היום עם הגבלות בתנועות סיבוביות של האמה, יישור וכיפוף שורש כף היד. המומחה קבע כי שיעור הנכות שלה לצמיתות הוא בשיעור של 15 אחוז.

עו"ד דותן לינדנברג טוען בתביעה כי כתוצאה מהתאונה מ' הפכה מאדם עצמאי לאגם מוגבל מאוד הזקוק לעזרת צד ג' וכיום היא אינה יכולה לשרת את עצמה. לדבריו מאז התאונה היא מתקשה מאוד לבצע פעולות יומיומיות ונפגע דימויה העצמי.

מ' ששימשה עד לתאונה כמזכירה בחברה גדולה והייתה בחופשת לידה, לא הצליחה מאז התאונה לחזור לעבודה ולעבוד מול מחשב למשך זמן ממושך ואף מתקשה לטפל בתינוקה.

בתביעה נטען בין היתר כי בעלי האולם התרשלו בכך שלא דאגו לסביבה בטוחה לאורחים ולא דאגו להציב שלט או לחילופין לסגור מפני האורחים ועובדי האולם, את האזור הרטוב והמסוכן.

מ' תובעת לקבל פיצוי בגין הפסדי שכר, עזרת צד ג', הוצאות רפואיות כאב וסבל.

טרם הוגש כתב הגנה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך