הזרים של אשדוד בכדוריד נחתו בארץ

שני הזרים של קבוצת הכדוריד של אשדוד, סטויקוביץ' הסרבי וגורן הבוסני, נחתו בישראל ביום שלישי ויצטרפו לאימונים שיפתחו ברביעי. הקבוצה תפגוש בגביע ווינר את קרית אונו ב-1.9 וגם במשחק הפתיחה בליגה ב-25.9
הזרים של אשדוד בכדוריד נחתו בארץ

שני הזרים החדשים של מועדון הכדוריד של הפועל אשדוד, סרנק גורן הבוסני ותומיסלב סטויקוביץ הסרבי, נחתו בארץ ויצטרפו לפתיחת האימונים של הקבוצה, מחר.

השניים נחתו ביום שלישי בצהרים ונחשבים לזרים מהבכירים שהיו פה. השוער סטויקוביץ בן ה-32 שיחק בעונת 2011-12 בהפועל ראשל״צ עימה זכה בגביע המדינה. בעונות האחרונות הוא שיחק בליגה הפולנית ונחשב לשוער מהטובים בליגה הישראלית.

גורן הבוסני הוא בן 27 . המדובר במקשר יד ימין קלאסי שיכול לשחק גם בעמדת המרכז. הוא נחשב לכישרון גדול בבוסניה ואחד הסקוררים הבולטים בליגה הבוסנית ובנבחרות הצעירות של המדינה הבלקנית. גורן הוא בעל עבר בקבוצת מונטלימר הצרפתית ורוב שנותיו כשחקן מקצועי הוביל קבוצות בליגה הבוסנית שנחשבת ליגה חזקה וטובה.

אשדוד מתכוננת  לקראת פתיחת העונה הקרובה בגביע איגוד השופטים (גביע ווינר). היא תפגוש מול העולה החדשה קריית אונו בשלב שמינית הגמר שיתקיים ב-1.9 בקריית אונו, בשורותיה משחק אורן מאירוביץ', שהיה שוער אשדוד במשך שתי העונות האחרונות. אגב אשדוד תפגוש את קריית אונו גם במחזור הראשון של ליגת ווינר ב-25.9 במגרש הביתי של קריית אונו.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך