אלון דאי סיים שני במרוץ בגרמניה

המרוץ נערך בהוקנהיים שבגרמניה. זה היה המרוץ האחרון לעונה הרגילה ועכשיו הפלייאוף בו כל מרוץ מקבל ניקוד כפול. דאי שלישי באירופה מרחק קטן מהראשון והוא במרוץ לאליפות.
זכייה בגביע
עוד זכיה. דאי בצהוב משמאל.

אלון דאי, נהג המרוצים מאשדוד, ממשיך להצליח במרוצי "הנסקאר" באירופה. בסוף השבוע הוא סיים במקום השני , במרוץ  בהוקנהיים שבגרמניה.

המרוץ הזה האחרון של העונה הרגילה (ניקוד רגיל) ומעכשיו נותרו עוד כ-2 סופי שבוע של מרוצי פלייאוף של 4 מרוצים כשכל אחד מהם מעניק ניקוד כפול והם לרוב אלו שצריכים את האליפות. שדאי אומנם שלישי באירופה כרגע, אבל הוא מרחק לא גדול מהראשון ומתואר האליפות.

סוף שבוע בגרמניה התחיל מצוין מבחינתו שכבר באימונים החופשיים התברג במקום הראשון ולאחר מכן גם כפול פוזישן ביחד עם שיא מסלול חדש. מכיוון שהוא סוחב ענישה של 10 מקומות בזינוק עוד מהמרוץ באנגליה, נאלץ לזנק רק מהמקום העשירי, אבל כבר בהקפה הראשונה בזינוק הצליח לעקוף 5 רכבים ולאחר מכן לאיים גם על הרביעי והשלישי כך שלבסוף סיימתי את המרוץ הראשון רביעי עם ההקפה המהירה ביותר מה שזיכה אותו גם בפול פוזישן למרוץ למחרת.

אבל במרוץ למחרת כבר סיים דאי שני ועמד על הפודיום. דאי תיאר את המרוץ: "במרוץ השני אחרי  קרב צמוד שנמשך כל אורך המרוץ נאלצתי לסיים רק במקום השני מה שמאכזב מאוד ברמה האישית, אין ספק שזה מעצבן ומרגיז לדעת שהניצחון היה בידיים שלי אבל נותן הרבה מוטיבציה לעבוד ולהתאמן ולהגיע למרוץ פלייאוף הראשון באיטליה ולהשלים את המשימה שלא השלמתי בגרמניה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך