בעקבות התאונות באשדוד – אכיפה מוגברת בעיר

במשטרה שמים דגש על מספר עבירות תנועה שגורמות לתאונות רבות, לפרטים המלאים הכנסו...

בעקבות ריבוי התאונות בשבועות האחרונים בעיר אשדוד, החליטו במשטרת התנועה במרחב לכיש להגביר את פעולות האכיפה בעיר, והבוקר נפרסו עשרות ניידות ואופנועים של משטרת התנועה בכבישי העיר אשדוד ובכבישים הנמצאים תחת אחריותה כדוגמת כביש 4 בין יבנה לאשקלון, כבישי המושבים הסמוכים ועוד.

במשטרת התנועה מדגישים כי בכבישי אשדוד ישימו דגש על מתן זכות קדימה ומעבר באור אדום / כתום תוך כדי סיכון משתמשי הדרך האחרים, זאת בעקבות תאונות רבות שהתרחשו מתחילת החודש הנוכחי בעיר, ומספר רב של פצועים כתוצאה מכך.

דבר נוסף וחשוב לא פחות, הוא עניין האכיפה לרוכבי האופניים בכלל בדגש על אופניים חשמליים, זאת לאחר שכמעט כל יום מתרחשת תאונה בעיר במעורבות רוכבי אופניים, במשטרה טוענים שרוכבי האופניים מסכנים את הולכי הרגל ואפי' את נהגי הרכבים, ואכיפה מוגברת בעניין חשובה, כאשר במאגף התנועה מתכוונים לדאוג לאכיפה תכופה יותר בעניין.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך