רוצים לחסל את ביבי פוליטית בכל דרך

רוצים לחסל את ביבי. זו השורה התחתונה וכל מי שמנסה לצייר את התמונה אחרת טועה ומטעה. מדובר בלינץ' אכזרי, לא מידתי ולא ראוי, בו חברו כמה וכמה גופים בעלי אינטרס שכל חלומם הוא להחליף ראש ממשלה בישראל (שי לשבת)

רוצים לחסל את ביבי. זו השורה התחתונה וכל מי שמנסה לצייר את התמונה אחרת טועה ומטעה. מדובר בלינץ' אכזרי, לא מידתי ולא ראוי, בו חברו כמה וכמה גופים בעלי אינטרס שכל חלומם הוא להחליף ראש ממשלה בישראל. אם אי אפשר לעשות זאת דרך הקלפי, הם כבר ימצאו את הדרך לערוף את ראשו של נתניהו. מבחינתם הדרך לא משנה, זה יכול להגיע דרך פרשת 1000, 2000 או 3000. אם צריך הם יגיעו למספרים דמיוניים, העיקר לתפור עוד פרשה, להדביק לביבי עוד לכלוך בחליפה שלו, בסופו של דבר הרי משהו חייב להפוך מדמיון למציאות מבחינתם.

השיא הגיע בפרשת הצוללות. מה לא עושים כלי התקשורת כדי לנסות לחבר את ביבי לפרשה המצחינה הזו, החמורה ביותר בתולדות מערכת הביטחון. הם רוצים לראות את ביבי שוקע במצולות לצד הצוללות החדשות, ובכל בוקר אנחנו קמים עם ספין חדש – אולי עד המדינה יצליח לחבר את הקצוות ולהוכיח שביבי שמע בחצי אוזן על הפרשה, נתן את ברכתו, קרץ עין לבן דודו שמסובך עד צוואר בפרשה. כמו שזה נראה גם בפרשה הזו ביבי יוכל להשתמש במשפט הקבוע שלו: "לא יהיה כלום – כי אין כלום".

למרבה התדהמה, ראש הממשלה לא יכול לומר את דברו בצורה משוחררת ברוב כלי התקשורת המרכזיים, שפועלים באופן גלוי ופומבי להדחתו של נתניהו. הוא נאלץ להגיע לאולפן של ערוץ נישה (ערוץ 20), שם יכל לחבר כמה וכמה משפטים מבלי שאף אחד הפריע לו. ביבי נשמע מצוין, נראה מצוין ובעיקר העביר מסרים ברורים שהוא לא קשור בדבר וחצי דבר בפרשת הצוללות ובנושאים אחרים שמנסים לקשור אותו אליהם. ביבי אמר בחצי קריצה: "אצלכם נותנים לי לסיים משפט. בשאר כלי התקשורת לא מאפשרים לי להתבטא מבלי לקטוע אותי…".
ביבי אמר באותו ראיון חשוב כי בעבר ניפחה התקשורת מעידות פעוטות שיוחסו לו או לרעייתו, כמו פרשת "ביבי-טורס", מכירת בקבוקים ריקים, העברת רהיטי גן שנקנו בכספי המדינה לווילה הפרטית שלו בקיסריה, "או דברים אחרים שמתברר אחר-כך שזה כלום, אבל על זה אין כותרות. זה נעלם בקול דממה דקה. נגנז". כמה הוא צודק. החשדות זעקו ככותרות מרכזיות באותיות קידוש לבנה, והעובדות שניקו אותו מכל חשד, נכתבו באותיות קטנות בתחתית העמוד. איזה חוסר פרופורציה.

בימים בהם המדינה שלנו עוברת טלטלה לא פשוטה מבחינה ביטחונית סביב האירועים בהר הבית, הפיגועים שמרימים ראש והחשש מסבב לחימה נוסף ברצועת עזה, שישפיע עלינו תושבי אשדוד בגוף ראשון, ראש הממשלה לא יכול להתעסק בענייני ביטחון המדינה בראש שקט, אלא צריך להתמודד כל בוקר מחדש עם ניסיונות בלתי נגמרים להדיח אותו מתפקידו לא בדרך דמוקרטית. עד היום נתניהו הצליח להוכיח לכולם שאולי הוא טעה בדרך, נהנה מהחיים הטובים על חשבון החברים ועשה כמה קיצורי דרך מיותרים לכל הדעות, אבל הוא לא עבר על החוק, הוא אינו מושחת ואינו נותן יד לעבירות פליליות. אם רוצים להחליף ראש ממשלה בישראל, צריך לכוון את כל המאמצים לזירה הפוליטית, שם כל האמצעים כשרים והכל מותר. כמו שזה נראה, בקלפי אף אחד לא יכול לנצח את ביבי בעתיד הנראה לעין…

שבת שלום!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך