ז'ייל פראביה מגלה יכולת טובה ועשוי להצטרף למ.ס

ז'ייל פראביה, הקשר הברזילאי שנבחן במ.ס אשדוד מגלה יכולת טובה במחנה האימונים ועשוי להצטרף לקבוצה. שחקנים על יוסי מזרחי: "האיש הנכון בזמן הנכון". בשאקשהיר הטורקית התלהבה מאלחמיד.
שחקנים מחייכים למצלמה

הקשר הברזילאי הנבחן, ז'ייל פראביה, עשוי להצטרף למ.ס אשדוד.

הקשר שיצא למחנה האימונים בסלובניה, ללא חוזה וההחלטה בעניינו אמורה להתקבל במהלך המחנה, מגלה יכולת טובה. כבר בארץ אמר אחד השחקנים הבכירים בקבוצה כי מדובר בשחקן טוב והוא מקווה שיוחתם.

המאמן יוסי מזרחי אמור לקבל החלטה בעניינו. כמובן שיש חשיבות רבה לגובה השכר, אבל כמו שזה נראה זו לא תהיה הבעיה. אם יוחתם הוא יהיה הזר החמישי של מ.ס אשדוד והברזילאי הרביעי אחרי, בהייה, סילבה וקורדיירו.

לגבי יוסי מזרחי, שחקנים בקבוצה מרוצים מאוד ממזרחי ולא מעט מהם מקווים שיישאר גם לאחר המחנה. בין היתר השחקנים אמרו: "מזרחי הוא האיש הנכון בזמן הנכון. יוסי זה יוסי."

על פי פרסומים הקבוצה הטורקית, בשאקשיר, סגנית אלופת טורקיה, ששיחקה מול אשדוד בשלישי, בדקה פרטים לגבי חאתם עבדל אלחמיד, שהרשים.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך