מנהל חדש לבית החינוך אמי"ת י' אשדוד- מוטי ארבל

מוטי ארבל נבחר למנהל בית החינוך אמי"ת י' באשדוד. הוא יחליף את עידו אהרונוביץ' שהודיע על סיום תפקידו
מנהל חדש לבית החינוך אמי"ת י' אשדוד- מוטי ארבל
צילום: אמי"ת

אמי"ת י' נמצא בתנופה גדולה בשנים האחרונות, הביקוש לבית ספר צמח, אחוז הזכאים לתעודות בגרות עלה באופן משמעותי ל87% , יש מגמת עליה מתמדת במספר הלומדים חמש יחידות מתמטיקה ואנגלית ועליה באחוז המתגייסים לשירות משמעותי בצה"ל.

מוטי ארבל, עמד בראש קריית החינוך הדתית אמי"ת שדרות, המונה כ-550 תלמידים בשש השנים האחרונות. תחת ניהולו עברה קריית החינוך מהפך פדגוגי של מעבר לשיטות למידה מתקדמות המתאימות למאה ה-21 בליווי צוות מחקר ופיתוח של מרכז הגוגיה של אמי"ת ללמידה חדשנית. ארבל הוביל את הקריה להישגים ואחוז הזכאות לבגרות עומד שם כיום על כ- 86%. כל תלמידי אמי"ת שדרות ניגשים לבגרות של 4-5 יח"ל באנגלית, ו30% מהתלמידים נבחנים ב4-5 יח"ל במתמטיקה.

לפני ניהול אמי"ת שדרות שימש מוטי ארבל במגוון תפקידי רוחב ניהוליים בתיכון אמי"ת קריית מלאכי , ביניהם כרכז מסלול "אומץ" , מנהל תכנית הג'וינט לקליטת תלמידים יוצאי אתיופיה, וכרכז פדגוגי. תחת הובלתו קפצו אחוזי הזכאות באמי"ת קריית מלאכי מ-32% ל- 80%.

אריה מימון, ראש מינהל החינוך בעיריה אומר כי מוטי נמצא כמועמד ראוי וכמי שיכול להמשיך את ההצלחה בבית הספר , אנחנו מאמינים כי מוטי יחד עם הצוות המצוין ימשיך את העבודה הטובה שנעשית בבית הספר."

ד"ר אמנון אלדר, מנכ"ל רשת אמי"ת, בירך את ארבל שמשקף את רוח אמי"ת למיצוי יכולותיו של כל תלמיד ולחתירה למצוינות ברוח תורת חיים לכלל ישראל: "במנהיגותו ובניסיונו המוצלח במערכת החינוך, למוטי יש את המנהיגות והכלים לבניית קהילה חינוכית לומדת בבית החינוך אמי"ת י'".

מוטי ארבל : "אני רואה אתגר בתפקיד ניהול בית החינוך אמי"ת י באשדוד, ומקווה להמשיך בתנופה ביחד עם צוות חינוכי חדור אמונה בתלמידים, ובשיתוף ההורים והתלמידים לקדם ולחזק את בית החינוך. מטרתנו היא לאפשר לכל תלמיד למצוא לעצמו את הנתיב האישי לצמיחה לימודית, חברתית ואישית".

"אני מודה לעידו אהרונוביץ' , שהוא חבר יקר, על הובלת בית הספר להצלחה. ברור לי כי צוות המורים שחולל את המהפך בחמש השנים האחרונות ימשיך להוביל את בית החינוך בתנופה מלאה קדימה."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך