מזרחי הגיע למחנה בסלובניה והעביר אימון ראשון

יוסי מזרחי, מאמנה של מ.ס אשדוד העביר בשני את האימון הראשון שלו בקבוצה. שביעות רצון בקרב השחקנים. אשדוד שסיימה אתמול משחק אימון ב-1:1 מול ראדומלייה הסלובנית. היום, שלישי, תשחק אשדוד מול בשאקשיר הטורקית, סגנית האלופה.
מזרחי הגיע למחנה בסלובניה והעביר אימון ראשון

יוסי מזרחי מאמנה של מ.ס אשדוד הגיע למחנה האימונים בסלובניה והעביר אימון ראשון.

בקבוצה יש שביעות רצון גדולה שהוא האיש אשר יאמן את הקבוצה במחנה והתקווה הגדולה היא שימשיך עד לתום העונה. הוא דמות אהובה מאוד והשחקנים מכבדים ומעריכים את מקצועיותו. אחד השחקנים אמר: "תאמין לי האיש הכי מתאים לנו. מה שהוא יועד אחרים שכחו ואין אחד שלא אוהב את יוסי".

מזרחי הגיע רק בראשון בשעת לילה מאוחרת והעביר את אימון הערב. הוא נח ביום החופשי שהקבוצה קיבלה עד לאימון. הקבוצה שסיימה ב-1:1 את משחק האימון מול ראדומלייה הסלובנית, תשחק היום, שלישי מול בשאקשיר הטורקית שהיא סגנית אלופת טורקיה וצפוי משחק מעניין, ברמה אירופית גבוהה.

לקבוצה מספר פצועים, שלא שיחקו מול הסלובנים. המדובר במאוריציו קורדיירו,  פבריסיו סילבה , תום מונד וחן עזריאל והתקווה היא שיכשירו אותם לקראת המשחק מול הטורקים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך