מזרחי מונה למאמן זמני במ.ס אשדוד

יוסי מזרחי, מונה למאמנה של מ.ס אשדוד בשלב הזה. לאחר שהמו״מ עם עמיר תורג'מן נכשל, קיבל עליו מזרחי את התפקיד. אוואט ישמש עוזרו. מזרחי יצא למחנה בסלובניה.
מאמן על המגרש

במ.ס אשדוד החליטו להחליט. לאחר שהמו״מ עם עמיר תורג'מן נתקע, נעשתה פנייה למנהלה המקצועי של מחלקת הנוער, יוסי מזרחי, לקבל עליו את התפקיד. מזרחי הסכים ורוני אוואט ישמש כעוזרו בשלב הזה.

בהודעה הרשמית של המועדון נמסר: ״מועדון ספורט אשדוד קיים מו״מ זה מספר ימים מול עמיר תורג׳מן מתוך רצון למנותו למאמן הקבוצה. נכון לרגע זה הצדדים לא הגיעו להסכמה סביב סוגיית עוזר המאמן, מאחר והמועדון רואה בצוות המקצועי הקיים חלק בלתי נפרד מהמערכת ואנו שבעי רצון מתפקודו ומעוניינים כי ימשיך כמקשה אחת.
לאור התפתחות זו, נענה יוסי מזרחי לבקשת המועדון ויצטרף באופן מיידי למחנה האימונים בו שוהה הקבוצה בימים אלה בסלובניה, שם יעמוד בראש הצוות המקצועי כאשר רוני אואט ישמש כעוזרו ויחד ימשיכו את קיום תכנית העבודה וההכנה לעונה הקרובה ברמה הגבוהה ביותר״

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך