אייל גולן יארח באשדוד את משפחת כוכב מהיר ועצבני

אייל גולן יארח את משפחת גיבסון, משפחתו של כוכב הקולנוע הידוע בעולם, טייריס גיבסון כוכב סדרת הסרטים "מהיר ועצבני" בהופעתו שתתקיים ביום שלישי הקרוב באמפי אשדוד
צילום: אלוני מור

אייל גולן יארח את משפחת גיבסון, משפחתו של כוכב הסרט 'מהיר ועצבני' הידוע בעולם, טייריס גיבסון בהופעתו הקרובה שתתקיים ביום שלישי, ה-18.7.17 באמפי אשדוד.

לפני מספר ימים, גיבסון, שחקן הקולנוע הידוע בעולם, העלה לרשתות החברתיות וידאו של בתו, בו הוא מבקש עזרה מהעוקבים להגשים את חלומה בהשגת ארבעה כרטיסים להופעה של אייל גולן בישראל, לרגל חגיגות יום הולדתה ה-10.

אייל גולן שראה את הוידאו, נענה מיד לבקשה, יצר קשר עם גיבסון והזמין את בני המשפחה, השוהים בישראל בימים אלו, להופעתו הקרובה שתתקיים ביום שלישי ה-18.7.17 באמפי אשדוד. בנוסף להזמנה האישית, אייל גולן יפגוש את המשפחה מאחורי הקלעים לפני תחילת המופע.

גיבסון שמח והתרגש עד מאוד והודה לאייל גולן על המענה המהיר וההזמנה האישית ואמר: "שיילה, בתי שמעריצה אותך, תשמח ותתרגש לשמוע את החדשות המדהימות, היא לא תאמין, הגשמת לה חלום".

כמו כן, אמש העלה בחשבון האינסטגרם ידיעה שפורסמה בעיתון הידוע בעולםAlgemeiner' 'The , בו הוא משתף את העוקבים שהצליח להגשים לבתו את חלום היום הולדת. אייל גולן ציין שהוא שמח וגאה מאוד לארח את בני משפחת גיבסון בהופעה במסגרת סיבוב הקיץ החדש, זו תהיה הופעה מיוחדת, חגיגה גדולה ובלתי נשכחת עם כל הלהיטים האהובים והמוכרים.

לפני כשנה, גיבסון פרסם בחשבון האינסטגרם וידאו של בתו, שיילה שרה בשפה העברית את השיר 'כשאת איתו' של אייל גולן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך