מכשיר הסיטי המתקדם ביותר בארץ נחת באסותא אשדוד

פחות קרינה, יותר דיוק: תכירו את מכשיר הסיטי המתקדם ביותר בארץ שנחת באסותא אשדוד. ד"ר איל מורג: "הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לבצע בדיקות מורכבות מאוד תוך הפחתה משמעותית של הקרינה אליה נחשף המטופל, עובדה חשובה במיוחד בעת ביצוע בדיקות סיטי לילדים"

מכשיר הסיטי המתקדם ביותר בארץ החל לפעול במכון הדימות בבית החולים הציבורי אסותא אשדוד. הטכנולוגיה החדשנית מאפשרת לסרוק מקטע מאוד רחב בגוף תוך זמן קצר, ובכך מפחיתה באופן משמעותי את הקרינה אליה נחשף המטופל, מקטינה מאוד את אפקט התזוזה של המטופל במהלך הבדיקה ואת השפעתו על איכות הבדיקה ומאפשרת דיוק מקסימאלי.

מכשיר הסיטי, מתוצרת טושיבה מדיקל, הוא בעל 640 פרוסות ומאפשר לבצע בסיבוב טבעת אחת סריקה ברוחב של 16 ס"מ בגוף הנבדק, כך שאיכות התמונה שמתקבלת היא טובה יותר והנבדק נחשף לקרינה מופחתת. מנהל מערך הדימות בבית החולים הציבורי אסותא אשדוד ד"ר איל מורג מסביר כי "היתרון של הבדיקה במכשיר הסיטי הזה נובע משילוב של עוצמת סריקה מרשימה, יחד עם דיוק ומהירות וכל זה בשילוב עם טכנולוגיה מתקדמת להפחתת קרינה. יתרונות אלה חשובים  במיוחד בעת ביצוע בדיקות לילדים  ובדיקות חזה ולב".

"כיוון שכל תזוזה במהלך הבדיקה, אפילו התזוזה הקטנה ביותר, משפיעה על הבדיקה, היכולת של המכשיר החדש לסרוק אזור כל כך נרחב בגוף בזמן כל כך קצר מנטרלת את החשש מתזוזת המטופל ומאפשרת דיוק מקסימאלי של הבדיקה", מוסיף ד"ר מורג.

מכשיר הסיטי החדשני נותן גם מענה לפעולות פולשניות, ומאפשר סריקה תוך כדי ביצוע פעולות כמו ניקוז או ביופסיה. יכולת זו מקצרת מאוד את זמן הפעולה ומעלה את הבטיחות לחולה, מה שמהווה יתרון משמעותי לעומת מכשירי סיטי אחרים. "לסיטי הזה כמעט ואין מגבלות טכניות ובהחלט ניתן שהוא ניחן ביכולות-על בסריקה", מסכם ד"ר מורג.

מדי שנה מבוצעים באסותא מרכזים רפואיים קרוב ל- 150 אלף בדיקות סיטי. המכשיר החדשני בבית החולים באשדוד מצטרף ל- 5 מכשירים נוספים שמפעילה רשת אסותא מרכזים רפואיים ברחבי הארץ, מחיפה ועד באר שבע, תחת ניהולה של ד"ר מיכל גינדי, מנהלת מערך הדימות ברשת. צוות מכון הדימות של בית החולים באשדוד נסע לאחרונה להולנד להשתלמות מיוחדת על מכשיר הסיטי, מה שאפשר הפעלה חלקה של המכשיר עם תחילת פעילותו. בימים אלה מתקבלים במכון הדימות בבית החולים הציבורי אסותא אשדוד מטופלים שקיבלו הפניה ממרפאות החוץ של בית החולים ומטופלים נוספים שבידיהם הפניה מקופת החולים שלהם לביצוע הבדיקה.

למידע על בדיקות הסיטי ולתיאום תורים ניתן להתקשר ל: 8480*, 03-7644944

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך