היכונו לחשבון חשמל גבוה במיוחד

החשבון הקרוב יהיה מורכב מ4 חודשי צריכה עקב עיצומי עובדי חברת החשמל

בעקבות עיצומי עובדי חברת החשמל החוששים מהפרטת חברת החשמל מבלי לדאוג לזכויותיהם ,לא נגבים כבר כחודש ימים חשבונות חשמל מאזרחי ישראל.

חשבונות החשמל מורכבים מזה שנים מצריכת החשמל במשך כחודשיים מאחר ועובדי חברת החשמל לא גובים את חשבונות החשמל ,יווצר מצב בו חשבון החשמל הבא שנקבל כולנו יהיה מורכב מ4 חודשי צריכה.

חשבון זה יהיה גבוה משמעותית מכל חשבון קודם שקיבלנו בעצם היותו מורכב מ4 חודשי צריכה ובנוסף היות ובקיץ אנו צורכים יותר חשמל כתוצאה מהחום חשבונות החשמל ממילא בממוצע גבוהים יותר בכ20% מחשבון רגיל במהלך השנה .כך יווצר מצב שחשבון החשמל הקרוב שלנו יהיה גבוה במיוחד.

בשיחה שניהלתי עם סמנכ"ל חברת החשמל אורן הלמן הלה התחייב כי עיצומי העובדים לא יכללו הפסקות חשמל .בנוסף הוא קרא לכלל האזרחים להיערך בהתאם לחשבון החשמל הגבוהה אותו כולם יקבלו בסופו של דבר.

לדבריו הוא אכן מבין את מצוקת העובדים אך יחד עם זאת לדבריו תפקידו לגשר בין הממשלה לבין העובדים ולהגיע לפתרון הולם לסוגיית הפרטת חברת החשמל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך