נעצרו חברי כנופיה שפרצו לדירות באשדוד

מעצרם של ארבעה חברי כנופיית התפרצות לדירות מגורים בדרום ובמרכז הארץ, וחקירה יסודית שערכה היחידה המרכזית במשטרת ישראל, הבשילו לכדי כתב אישום שיוגש כבר בימי הקרובים בבית המשפט באמצעות חטיבת התביעות המשטרתית. הכנופיה על פי החשד ניצלה תוכנה שנגנבה ממשרד הפנים ובה פרטיהם של אזרחים.
נעצרו חברי כנופיה שפרצו לדירות באשדוד

פעילות בלשי היחידה המרכזית במשטרה לפני כשבועיים, הביאה למעצרם של ארבעה חשודים, תושבי חולון בני 34,39,45 ואור יהודה כבן 42, שעל פי החשד נהגו לבצע התפרצויות לבתי מגורים בערים אשדוד ורחובות. בעת מעצרם נתפסו ברשותם כלי פריצה, מספר מכשירי סלולר ורכוש רב החשוד כגנוב. מעצרם של הארבעה הוארך מעת לעת בבית המשפט ובימים הקרובים לאחר שגובשו ראיות כנגדם, יוגש כתב אישום בבית המשפט. ״הפעלנו את מיטב יכולותינו המבצעיות לאיתור ומעצרם של החשודים הללו שלא בחלו ופגעו בביטחונו האישי של האזרח ורכושו. נמשיך לפעול כך כל העת בכדי להגן על הציבור הנורמטיבי״, נמסר מהמשטרה.

פעילות בלשי היחידה המרכזית לכיש במהלך יום חמישי, לפני כשבועיים (22.6), הביאה למעצרם של ארבעה חברי כנופיה לאחר שפרצו לדירה בעיר אשדוד. מחומרי החקירה עולה כי אלו מעורבים במספר התפרצויות לבתי מגורים תוך ניצול העדרם של דרי הבית במהלך שעות היום וזאת לאחר שווידאו זאת בחיוג לבתים אליהם התכוונו לפרוץ. עוד עלה בחקירה כי ברשותם תוכנה שנגנבה ממשרד הפנים ובאמצעותה נמצאים בהישג ידם מידע אודות אזרחים ופרטיהם, כך שמתוך מידע זה בחרו על פי החשד חברי הכנופיה לפרוץ לבתיהם של אנשים מבוגרים. חברי הכנופיה נהגו להגיע אל הכתובת והשירה אליה בחרו, מי מחברי הכנופיה תפקידו היה לוודא כי אכן בעלי הבית אינם במקום ורק אז פרצו החשודים אל הדירה וגנבו ממנה רכוש.

בחקירתם העדיפו החשודים לשמור על שתיקה לאורך ימי החקירה, דבר שלא מנע כלל מחוקרי התשאול לגבש כנגדם תשתית ראייתית מוצקה לכדי כתב אישום שיוגש, כאמור, באמצעות חטיבת התביעות במשטרה לבית המשפט.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך