מטפלת בגן מוכר תועדה מטלטלת תינוקת ישנה

מקרה נוסף של פגיעה בפעוט חסר ישע נחשף אתמול בתוכנית של "הכל כלול" - מטפלת בגן ילדים גדול ומוכר באשדוד תועדה מעירה פעוטה ומושכת אותה בחוזקה ומרימה אותה באוויר, בעקבות המקרה - הגננת פוטרה.
מטפלת בגן מוכר תועדה מטלטלת תינוקת ישנה

מקרה נוסף של פגיעה בפעוט חסר ישע נחשף אתמול בתוכנית של "הכל כלול" – מטפלת בגן ילדים גדול ומוכר באשדוד תועדה מעירה פעוטה ומושכת אותה בחוזקה ומרימה אותה באוויר, בעקבות המקרה – הגננת פוטרה.

תגובת עורך דינה של המטפלת

חברת הכנסת ד"ר יפעת שאשא ביטון שמקדמת את חוק התקנת המצלמות בגנים אמרה : "שוב אנחנו עדים לכך שרק בזכות תיעוד המקרה ניתן היה לנקוט באמצעים מידיים כנגד הפוגעת. המקרה המזעזע הזה יחד עם שורת המקרים האחרונים אליהם נחשפנו מעידים שאין מנוס מהתקנת מצלמות במוסדרות בהם שוהים חסרי ישע – ילדים קשישים ועוד. רק התקנת המצלמות לצד ענישה מקסימלית יוכלו לייצר התראה. זאת כמובן במקביל להליך סינון קפדני והכשרה מתאימה לאנשי הצוות. אנחנו חייבים להפנים כי במציאות הנוכחית אין למדינה את הכלים לפעול ולהרשיע את מי שמגלה אלימות לילדנו באותם מוסדות ולכן הילדים שלנו מופקרים."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך