תודה! תודה! תודה!

פעם הייתי שוכחת להגיד תודה, כשחשבתי שאת כל מה שיש לי קיבלתי כי מגיע לי... היום אני מבינה שכל רגע שהלב שלי פועם זה חסד גמור, שזה שאני בריאה, הולכת, רואה, נושמת, אוכלת בכוחות עצמי, שיש לי בית לישון בו ואוכל לאכול זה הופך אותי לאחד מהאנשים העשירים בעולם!
אישה מתפללת

פעם הייתי שוכחת להגיד תודה, כשחשבתי שאת כל מה שיש לי קיבלתי כי מגיע לי… היום אני מבינה שכל רגע שהלב שלי פועם זה חסד גמור, שזה שאני בריאה, הולכת, רואה, נושמת, אוכלת בכוחות עצמי, שיש לי בית לישון בו ואוכל לאכול זה הופך אותי לאחד מהאנשים העשירים בעולם!

פעם שכחתי לומר תודה, לא כי אני אגואיסטית, פשוט לא הבנתי כמה מתנות אני מקבלת בכל רגע, ולא בגלל שמגיע לי, אלא רק כי בורא עולם הוא כ"כ טוב שהוא לא יכול לעשות דבר מלבד טוב. לא פקחתי את עיניי כדי לראות שיש מישהו אחד ששומר עליי, דואג בכל רגע שתהיה כמות חמצן מדויקת באוויר כדי שאמשיך לחיות, לא שמתי לב שאני כה ברת מזל שנבחרתי להיות בתו של מלך מלכי המלכים, זה שהכל שלו!

פעם לא זכרתי לומר תודה… חשבתי שכל מה שאני מקבלת זה כי מגיע לי, כי חייבים לי, כי אני מה ומי שאני… חייתי בשקר אחד גדול של גאווה! היום אני מבינה שאני עפר ואפר ואתה כל העולם! שכל רגע של חיים הוא מתנה, שלהיות עצובה זה להיות כפוית טובה! כיצד אני, הקטנה, יכולה לחשוב שאם הייתי מנהלת את העולם, הייתי עושה את זה אחרת מאיך שהוא מנוהל עכשיו? אבא, אתה גאון, אתה מנהל את העולם בחסד גמור ומעניק לנו כל מה שאנו צריכים כדי להיות מאושרים… רק שאנחנו לעיתים שוכחים לומר תודה.

אנחנו מתלוננים שקשה וכואב, ולא מבינים שבאותו רגע ממש אתה מסתכל עלינו בעצב ושואל: "איך היא לא מבינה שהיא הבת האהובה שלי ושמה שאני עושה למענה זה הכי טוב בשבילה? למה היא לא סומכת עליי?".

אז תודה על כל רגע של חיים. תודה על כל מה שיש וגם על מה שאין כי זה הכי טוב בשבילי, אם אתה החלטת, אתה יודע! אבא, פעם שכחתי לומר תודה, אבל היום… היום כל רגע וכל יום שלי הוא תודה. תודה על אינסוף של טוב ותודה מעומק הלב על הניסיונות, הקושי, המבחנים, גם כשאיני מבינה מה טוב בזה, אני יודעת שאם נתת, זה רק טוב. מבטלת את השכל שרוצה תשובות, את הלב שלעיתים רוצה את ההיפך ממה שאתה רוצה ובוחרת רק בך. אבאל'ה שלי, הלוואי ויכולתי להחזיר לך ולו במעט על כל מה שאתה נותן לי, על כל פעם שנתת ושכחתי לומר תודה…

עכשיו, אבא, הלב שלי, השכל שלי, כל כולי שלך. תודה שבחרת בי. תודה שהמשכת לתת גם כששכחתי לומר תודה, גם כשלא החזרתי לך כלום בחזרה, תודה על כל מה שאתה בחיי – כל חיי. תודה!

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך