מכסה המנוע ברכבו של דאי ניתק במירוץ – צפו

נהג המרוצים מאשדוד, אלון דאי, השתתף ביום ראשון בתחרות הנחשבת ב״נסקאר ארה״ב״, לטופ של התחרויות שיש, NASCAR Monster Energy Cup, שנערכה בסונומה, ארה"ב. תחרות אליה מגיעה הנהגים הטובים ביותר בלבד. אבל מכסה המנוע שלו נהרס וניתק במהלך המירוץ ובנוסף טעות של אחראית הקבוצה שלו, גרמה לו לזנק אחרון. יחד עם זאת אלון סיים את המירוץ עד סופו. - צפו בוידאו.

מכסה מנוע שנהרס וניתק במהלך המירוץ וטעות של אחראית הקבוצה שלו, היו מנת חלקו של אלון דאי, נהג המרוצים הבכיר מאשדוד, במהלך התחרות הבכירה ביותר שקיימת בארה״ב, NASCAR Monster Energy Cup, שנערכה בראשון, בסונומה, ארה"ב, אליה הוזמן כישראלי הראשון אי פעם!.

המדובר בתחרות שנחשבת ב״נסקאר ארה״ב״, לטופ של התחרויות שיש. מעבר לעובדה שצופים בה מיליונים בארה״ב, הרי שמגיעים אליה רק בכירי נהגי המרוצים בסבב האמריקאי, שלא לדבר על החשיפה בפני ספונסרים ואליה הוזמן דאי לראשונה.

זה נפתח בענישה של אלון שנהג ברכב מספר 23 . אלון זינק למירוץ מהסוף (אחרון) בגלל ענישה על כך שלא היה בהצגת הנהגים לפני המירוץ זאת בשל טעות של האחראית מטעם הקבוצה. את החלק השני (מתוך 3 חלקים) של המירוץ אלון סיים במקום 22. בחלק השלישי הרכב של אלון נפגע ומכסה המנוע הוסר ( ראו ווידאו) כך שדאי סיים את המירוץ במקום ה-32 הכללי.

אביו של אלון,אבי, המלווה את בנו לכל תחרות כתב בעמוד הפיסיבוק שלו: "זה לא המקום שאלון רצה לסיים אבל זה כבוד גדול על כך שסיים את המירוץ, שזה לא מובן מאליו. פעם ראשונה על האוטו הזה 900 כ"ס, פעם ראשונה על מסלול לא מוכר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך