בוטנקו מאמן אשדוד בכדוריד יעבור לגור בעיר

אולג בוטנקו מאמנה החדש של קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, החליט לעבור לגור בעיר. המאמן הקודם וובה זייקמן בחר שלא. בוטנקו יהיה אחראי על מחלקת הנוער של האגודה, כפי שעשה באס"א ת"א.
בוטנקו מאמן אשדוד בכדוריד יעבור לגור בעיר

אולג בוטנקו מאמנה של קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, יעבור לגור באשדוד.

לבוטנקו אין סעיף בחוזהו שמחייב זאת, אבל הוא בחר לעשות זאת מאחר ויהיה אחראי גם על מחלקת הנוער של האגודה. בוטנקו בחר לעשות זאת בכדי להיות מרוכז כולו וזמין בכל עת לתפקיד המורחב שלו.

בוטנקו טיפח את מחלקת הנוער של אס"א ת"א, במקביל לקבוצה הבוגרת. באשדוד רוצים שיעשה תפקיד חדש עם המודל של אס"א. באס"א בוטנקו טיפח צעירים כמו ניבו לוי ורם טורקניץ' ובאשדוד יש מחלק נוער מפוארת שניתן לטפח בה שחקנים לקבוצה הבוגרת. רק לאחרונה עלתה קבוצת הנוער של האגודה לליגה העילית לראשונה בתולדותיה

בוטנקו גם ידוע כאחד שמשתף שחקנים צעירים ולכם המעבר שלו יאפשר לו לעקוב במקביל על הקבוצה הבוגרת שמציבה לעמה מטרות ברורות ובראשן פיינל פור וגביע המדינה. אגב אשדוד טרם הגיעה לפיינל פור בליגת העל.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך