קבוצת הנוער של הפועל אשדוד יד העפילה לליגה העילית

בפעם הראשונה בהיסטוריה של אגדות הכדוריד של הפועל אשדוד, קבוצת הנוער שלה העפילה לליגת נוער העילית, לאחר ניצחון 33-27 על הפועל ראשל"צ 2. היסטוריה.

היסטוריה בכדוריד באשדוד.

בפעם הראשונה בהיסטוריה של אגדות הכדוריד של הפועל אשדוד, העפילה קבוצת הנוער שלה לליגת נוער העילית לאחר ניצחון גדול  על הפועל ראשל״צ 2 33-27 ובכך מבטיחה שבשנה הבאה היא תתברג בין מועדוני הנוער הטובים בארץ.

שחקני הנוער שעלו לפלייאוף היו צריכים ניצחון על ראשל"צ2 ולהבטיח את מקומה בין שתי הקבוצות שיעלו לליגה הבכירה מבין ה-6 שעלו. המשחק נערך באשדוד (במקיף ט') ולכן הייתה הרגשה שניתן לעשות זאת. שחקני הנוער לא אכזבו ועשו זאת כאמור בגדול.

אבל זה לא היה ההשיג היחיד של קהבוצה העונה. זו הייתה עונה מדהימה הייתה לקבוצה אחרי עונה סדירה מושלמת ללא הפסדים ומקום שני בפלייאוף העליון שהבטיח לה את העלייה לליגת הנוער העילית. בנוסף העפילה לחצי גמר גביע המדינה.

כאמור זו הפעם הראשונה שקבוצת הנוער תשחק בליגה הבכירה ואין ספק שזה יהיה קרש קפיצה ענקי לבניית שחקני בית איכותיים לקבוצה הבוגרת. בקבוצה משחקים אדיר כהן ואור פרקש שחקני הקבוצה הבוגרת ויש עוד כישרונות שיעלו השנה לקבוצה הבוגרת כמו איתי סוויסה , לו אקסבורד ואסף בן גוזי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך