ניצחון בשבת וקבוצת הנוער של אשדוד בכדוריד תעשה היסטוריה

קבוצת הנוער של הפועל אשדוד, קרובה משחק אחד מהיסטוריה ותעלה לראשונה בתולדותיה לליגה עילית לנוער. אם תנצח את הפועל ראשל"צ2 (16.00, מקיף ט'), זה יקרה. תהיו שם
ניצחון בשבת וקבוצת הנוער של אשדוד בכדוריד תעשה היסטוריה

קבוצת הנוער של הפועל אשדוד, קרובה משחק אחד מהיסטוריה ותעלה לראשונה בתולדותיה לליגה עילית לנוער. בשבת (16.00, מקיף ט'), יכולה אשדוד במשחק מול הפועל ראשל"צ 2, במסגרת הפלייאוף בליגה המחוזית, לעשות את זה.

קבוצת הנוער עשתה צעד משמעותי מאוד לקראת העלייה לליגת העילית לנוער, לאחר הניצחון השבוע 23:34 על מ.כ חולון וכאמור כבר שבת הקרובה האדומים יכולים להבטיח מעשית את העלייה. קבוצת הנוער נמצאת בקום שני בליגה המחוזית כאשר 2 עולות , ומדובר בצעד חשוב ומשמעותי בפיתוח מחלקת הילדים והנוער, לשחק ברמות הגבוהות בארץ.

בקבוצה משחקים אדיר כהן ואור פרקש שחקני הקבוצה הבוגרת וישנם כישרונות נוספים שיעלו השנה לקבוצה הבוגרת כמו איתי סוויסה , לו אקסבורד ואסף בן גוזי. זו קבוצה מאוד מוכשרת שהם עתיד של המועדון.

בדף הפייסבוק הרשמי של הקבוצה נכתב: "בשבת, שעה 16:00 מקיף ט' אשדוד, בואו להיות חלק מההיסטוריה ולעזור לאדומים הצעירים לעשות את זה!!
מחכים לכם!"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך