תחזית אסטרולוגית שבועית

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 02/06/17 ועד 08/06/17
מזלות

טלה:
הצורך לרפא את עצמכם בעיקר מבחינה נפשית ורגשית צף ועולה. עייפות נפשית וחולשה פיזית מעלים על פניכם קדרות מסוימת שאינה אופיינת לבני מזל טלה. תהליכים אותם אתם עוברים כעת גוזלים מכם המון כוח ואנרגיה, והתחושה שכבר אין לכם חשק וסבלנות למה שמתרחש סביבכם, מכה בכם שוב ושוב. כדי להתגבר על המצב ולעבור את התקופה הזו בשלום, ממליצים הקלפים להיעזר בשירותיה של הרפואה האלטרנטיבית. השילוב שבין הרפואה הקונבנציונאלית לרפואה האלטרנטיבית, יכול לתת לכם מענה מהיר ויעיל לפתרון בעיותיכם הן ברובד הגוף והן ברובד הנפש. מבחינה רוחנית, ניתן לומר שהגעתם לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייכם וכעת עליכם לעצור ולחשוב כיצד להמשיך מכאן את דרככם. יחד עם זאת כדאי להימנע בשלב זה מקבלת החלטות מרחיקות לכת, וזאת משום שבחודש הבא צפויות התפתחויות חדשות ומעניינות שיעזרו לכם לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר עבורכם. להורים שביניכם: אתם חסרי סבלנות וכוח. חופשה קצרה תאפשר לכם למלא את המצברים, להתרענן ולהתחדש. נושא המגורים או מעבר דירה מעסיקים אתכם ובזמן הקרוב תאלצו לקבל החלטה בנושא זה. בריאות: חולשה, רפיון וחוסר מיקוד יאפיינו את השבוע הקרוב. תהליך זה קורה היות וגופכם איננו מאוזן די הצורך. קבלת הילינג, רייקי או כל טיפול אנרגטי אחר, יעזור לכם להגיע לאיזון הדרוש והדבר יתרום רבות לחיזוקכם האישי והרוחני גם יחד. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!

שור:
השבוע יתאפיין בירידה באנרגיות, חולשה בריאותית וחשיבה פסימית. הקלפים מצביעים על כך שיש אכזבה בלבכם. אכזבה זו מופנית בעיקר כלפי עצמכם וכלפי עשייתכם למען עצמכם. עליכם לדעת ששימוש לא נכון בביקורת עצמית מוביל למחשבות רעות, לרחמים עצמיים ולחידלון. ההבנה שאנחנו הוא מה שאנחנו חושבים, היא הכרחית. המחשבות שלנו יוצרות מציאות. אם אתם משוכנעים שלא תצליחו, זה בכלל לא משנה אם זו האמת או לא, אתם פשוט לא תצליחו. לדוגמא: ילד חכם שהחליט משום מה שהוא טיפש, הטיפשות תהפוך להיות מציאות שתלווה אותו לכל מקום לכן שימו לב למחשבות שלכם. כספים: ענייני כספים ורכוש מעלים מחדש משקעים רגשיים ישנים שטרם נשכחו ושוב אתם מוצאים את עצמכם נאלצים להתמודד מול בעיות אשר בעבר בחרתם לדחות את פתרונם. זוגיות: המילה נשמעת לכם מוכרת אבל שכחתם כבר את ההרגשה האמיתית שעומדת מאחוריה. כדי להיחלץ ממצב זה, יהיה עליכם לפקוח את העיניים ולהסתכל על המציאות הזוגית שלכם באור חיובי יותר ולהתחיל להחיל בזוגיות שלכם תחומי עניין משותפים. תהליך זה יאפשר לכם להתמודד בהצלחה עם השגרה שסדקה את זוגיותכם. שבוע טוב ואלוהים אתכם!

תאומים:
ההתעקשות שלכם לבחור ולהישאר כעוסים, נעלבים או פגועים. עלולה לגרום לכך שתפספסו הזדמנויות טובות לשינוי. אין זה משנה מהו הגורם שהביא אתכם לנקודת הכעס או האכזבה. הבחירה להיאטם, להסתגר ולהזעיף פרצוף היא שלכם וזה מותר, אך עליכם להקפיד לא להישאר בתחושת הטינה והזעף זמן רב מידי. בעבודה: תהליכים שמתרחשים ושינויים שמתרגשים עליכם יוצרים מתח שמלווה בתחושה של חוסר ודאות. יחד עם זאת יוצרים תהליכים אלו בעבורכם הזדמנויות טובות לשינוי ולפתיחה של נתיבים חדשים להתקדמות. לרווקים שביניכם: יש השבוע אפשרות להכיר ולפגוש שותף ראוי לדרך. כל שעליכם לעשות הוא להשאיר מאחור את פצעי העבר. לזוגות: הדרך שבה אתם בוחרים לפתור את הסכסוכים הזוגיים שלכם איננה נכונה. הנכונות שלכם להיפתח לעזרה מבחוץ כגון קבלת ייעוץ והכוונה מאיש מקצוע כמו מטפל או יועץ זוגי תספק לכם את הכלים הנכונים לפתירת בעיות. הרצון ללמוד ולהתפתח הולך מתחזק ולימודים אכן נראים באופק – לכו על זה, אתם מסוגלים ואפילו יותר מזה, אתם צריכים את זה כמו אוויר לנשימה. בשורה שמגיעה מתחילה ב"ה להניע בעבורכם תהליכים שעד עתה היו תקועים. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע טוב ואלוהים אתכם!

סרטן:
השבוע יהיה עליכם לקחת את עצמכם בידיים. נושא או עשייה הקשורים בעיקר לעתידכם המקצועי גורמים לכם לדאגה ולבלבול. בתוך תוככם אתם חשים ויודעים שהגיעה העת להתקדם אך אינכם יודעים את הכיוון או את מהות השינוי המתבקש. אין מקום לדאגה, סיוע ועזרה ממקור חיצוני יאפשרו לכם למצוא את הנתיב הנכון. בעבודה: המתח שהצטבר לאחרונה מפנה את מקומו לתחושת השלמה אשר מקלה עליכם לבצע את עבודתכם ביעילות. הקלפים ממליצים לכם להאיר פנים לסובבים אתכם, לגלות אוזן קשבת וסבלנות. כספים: העצמאות הכלכלית שלכם חשובה לכם מאוד והייתם רוצים שיסמכו על שיקול דעתכם הכלכלי, אך לא כך הם פני הדברים ויש מי שמצפה מכם לתת דין וחשבון על הוצאותיכם והדבר קצת מלחיץ ומעצבן. זוגיות: תחושת עייפות וחוסר חשק מלווה אתכם. אל תתנו לתחושות אלו להתגנב לחייכם הזוגיים. חשיבה בוגרת ונבונה תסייע לכם לצבור כוח ולהתגבר על מכשול זה. נסיעה לחופשה קצרה או טיול עולים על הפרק וניתן לראות התחלת לימודים באופק… התיקון השבועי: ללמוד מהטעויות של עצמכם. אם אינכם לומדים מהשגיאות שלכם מה הטעם לעשות אותם ? – הפיקו לקחים! שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!

אריה:
שבוע חיובי עומד בפתח והמוטיב המרכזי איתו יהיה עליכם להתמודד יהיה בעיקר הצורך בלקיחת אחריות על תחום מסוים בחייכם אותו אתם רוצים לשפר ולקדם. (בעיקר התחום הכספי) לפנויים שביניכם: כדאי מאוד לצאת מהבית. זהו שבוע טוב ליצירת קשרים חדשים שעשויים להוביל לסיפור אהבה מהנה. כספים: לאחר תקופה לא קלה, רצופת עליות ומורדות, חל שיפור במצבכם. מומלץ לנצל את התקופה הזו לביסוס ולחיסכון שיביא תועלת בזמנים קשים שעתידים להגיע. בעבודה: השבוע יהיה זה זמן טוב להתחיל ולממש רעיון חדש או גישה חדשה בתחום העבודה והקריירה. עליכם לדעת שהדבר יצריך מכם המון נחישות, אמונה, אסרטיביות והתמדה. לאלו מכם שיתעקשו שלא לוותר לעצמם, צפוי שינוי לטובה. בית וזוגיות: נושאים בעלי זיקה כספית שקשורים בכלכלת הבית, ברכישה גדולה ובחוסנכם הכלכלי, יוצרים חיץ רגשי ביניכם לבין בן הזוג. נכונות להקשבה, חשיבה בוגרת, סבלנות ודחיית סיפוקים, יסייעו בידכם להימנע מריחוק מיותר. כמו כן ענייניים שקשורים במעבר דירה, שינוי או שיפוץ של מקום המגורים עולים על הפרק הקלפים מצביעים על כך שמשנה מקום משנה מזל. שבוע טוב ואלוהים אתכם!

בתולה: המהות של השבוע הקרוב מלמדת שבני מזל בתולה צריכים להתחבר לאומץ לב, לאמונה ולנחישות, זאת על מנת שתוכלו להתמודד בהצלחה עם האתגרים והמבחנים הנקרים בשבוע זה בדרככם. רק התנהגות אסרטיבית, מלווה באמונה בעצמכם ובבורא עולם תעניק לכם את הכוחות הדרושים לביצוע המשימה. בבית: יש לבצע תיקונים ושיפוצים קטנים ואין לכם חשק לעשות זאת. עליכם לדעת שהעצלות שלכם עשויה לעלות ביוקר. הזנחת הדברים תגרום להחמרת המצב ואף לפגיעה כספית. בעבודה: השבוע יהיה עליכם להיאבק על דעותיכם ולצאת חוצץ נגד תדמית כזו או אחרת שדבקה בכם. קידום או שינוי לו אתם מצפים מתעכב מלהגיע ואתם חוששים שהבטחות שקיבלתם לא יתממשו. הקלפים מייעצים לכם לא לשבת בחיבוק ידיים ולהתחיל ולהשמיע את קולכם. גישה אסרטיבית ונבונה תוביל להצלחה. זוגיות: שכלתנות יתר גורמת לזוגיות שלכם להתקיים אבל לא לחיות כלומר: יש בן זוג ואולי אפילו ילד או שניים, יש אהבה אבל אין תשוקה, יש הבנה אבל אין להט, יש מין אבל אין מגע, יש ביחד אבל רומנטיקה ואין יחדיו. אם המצב הזה מוכר לכם, סימן שהגיעה העת להעניק לזוגיות שלכם את טיפול ה- 10,000 הדרוש. יום הולדתכם וחופשת ראש השנה שקרב ובא יאפשרו לכם לעשות זאת. לרווקים שביניכם: קשר שהחל לא מזמן ונראה מבטיח, מתחיל לעורר ספקות ותהיות לגבי נכונותו. שבוע מבורך, יום הולדת שמח לחוגגים ואלוהים אתכם!

מאזניים:
שבוע חיובי בפתח. החלטה שיוצאת אל הפועל משחררת את "הפקק" שחסם את נשמתכם והשבוע התחושה האישית משתפרת אפשר לומר שאתם חוזרים לעצמכם וכעת יש לכם תחושה טובה יותר לגבי תהליכים אותם אתם עוברים הן בבית והן בעבודה. הקלף השבועי שלכם מלמד, שמתקיימת בכם האמונה שהכול יהיה בסדר ותחושה זו מעניקה לכם את הכוח והיכולת להמשיך בדרככם. בעבודה: אתם חשים שהגיעה העת לזוז הלאה ולקדם את עצמכם הן בתוך הארגון בו אתם עובדים והן מחוצה לו – במקום חדש ואכן, זהו זמן טוב לשינוי והתמקצעות שיוסיפו עניין לחיי הקריירה שלכם. לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להיכרות חדשה ומעניינת. שימוש נבון באינטואיציה שלכם תסייע בידכם להגיע להחלטות הנכונות. כמו כן זהו זמן טוב להתחבר אל הצד הנשי שקיים בכם וזאת על מנת שתוכלו ליצור שינויים שקשורים באסתטיקה גופנית. זוגיות: התקיעות הזוגית שבה לקיתם הם תוצאה של שעמום מיני וקצרים בתקשורת הגופנית. השבוע יש לכם הזדמנות לרפא את הקשר הזוגי שלכם הקלף השבועי מלמד שמפלס החשק שלכם בעלייה והדחפים המיניים שבהם התברכתם מחודדים מתמיד. הפניית האנרגיות הללו לחיזוק הקשר הזוגי יאפשרו לכם להכיר את בן זוגכם בצורה שונה ומעניינת. כמו כן, עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים על הפרק ובשבועות הקרובים תדרשו לעניין באופן כזה או אחר. הרשו לעצמכם טיול או חופשה קצרה בחיק הטבע הדבר יעשה לכם נפלאות ותחושת השחרור תשפר את הרגשתכם ותתרום רבות למילוי המצברים. שבוע מוצלח וחמים ואלוהים אתכם!


עקרב:

חוסר היציבות שאפיין את התקופה האחרונה מסתיים. את מקומם של הספק, הבלבול וחוסר הנוחות שהיו מנת חלקכם יחליפו מעתה מעט אופטימיות ואמונה. שינוי זה התאפשר בעיקר הודות לכך שהגעתם להבנה שהגיעה העת לסיומם של דברים כאלו ואחרים בחייכם. סיומם של דברים אלו יאפשר את לידתם של דברים חדשים וטובים יותר והדבר יקדם אתכם בעיקר בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה. בעבודה: האווירה קצת מתוחה ואתם מתקשים לקבל הוראות מלמעלה. התחושה הכללית היא שלא מפרגנים לכם מספיק ושאין די הערכה לפועלכם. הקלפים ממליצים לכם לשוחח על כך עם הממונים עליכם. שיחה עניינית שתתנהל ברוח טובה ונקיטת גישה חיובית יאפשרו לכם לפרוק את המטען שהצטבר בלבבכם. חופשה קצרה עולה על הפרק בזמן הקרוב. מומלץ לנצל את החופשה לצבירת כוחות ולחידוש אנרגיות הן מבחינה זוגית והן מבחינה אישית. זוגיות: כמו כל דבר בחיים גם הזוגיות בנויה משלבים. הקלפים מראים שהשלב בו אתם מצויים כעת כבר אינו מספק לכם את מינון הריגושים הדרוש על מנת שתוכלו להיסחף… עליכם לזכור שעמידה במקום, גם אם המקום טוב לכאורה, היא למעשה צעידה לאחור. תעוזה, תחושת אחריות ובגרות יספקו לכם את הכוח לעלות את זוגיותכם לשלב הבא. שאננות וחידלון יובילו לאסון. התיקון השבועי: להתמקד בדברים הטובים שיש בעולמכם. חשוב לזכור כי ההתמקדות במה שאין היא בזבוז של אנרגיה וכי המפתח לאושר הוא ליהנות ממה שיש. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!

קשת:
רוב מחשבותיכם בשבוע זה, נתונות לנושא הכספי על היבטיו השונים. נושא או עשייה שקרוב לליבכם ואתם מאוד רוצים לקדם תלוי ועומד באופן בו תבחרו לפעול. שקדנות, התמדה ומסירות, הם המפתח להישגים ולעשייה מוצלחת. בעבודה: יש עייפות מסוימת שמעידה על כך שהשחיקה אינה פוסחת גם עליכם. על מנת שתוכלו להתמודד עם השחיקה יהיה עליכם לבצע מס' דברים: 1. לארגן את פינת העבודה שלכם – נקו וזרקו דברים מיותרים 2. רישומו את כל הנושאים שבטיפולכם וסמנו ממה אתם רוצים ויכולים להיפטר או להעביר לאחרים. 3. טפלו בהרגשת מצוקה, כעס ותסכול. אם אינכם יכולים לעשות זאת לבד פנו לעזרתו של איש מקצוע 4. חפשו דרכים לגוון את שגרת יומכם כגון: פעילות התנדבותית, לימודים, סדנאות והעשרה. בבית: יש דברים שצריך לתקן, לסדר או לשפץ. אצל חלקכם מדובר בשיפוץ ותחזוקה של מבנה או בית. ואצל חלקכם מדובר בשיפוץ תחזוקה של מערכות היחסים אותם אתם מנהלים עם בן הזוג, הילדים ובני המשפחה. חשוב לזכור, שתחזוקה קבוע תעזור לכם לשמר את ביתכם ואת מערכות היחסים שלכם במצב כשיר ושמיש. זוגיות: אתם כמהים לריגושים חדשים. השגרה היא האויב מספר אחת של הזוגיות, את זה יודעים כולם. אך לצערי, לא כולם יודעים מה עליהם לעשות כדי לנצח את השגרה. אם אתם חשים שאינכם יודעים מה עליכם לעשות כדי לנצח את השגרה, אל תחששו לפנות לעזרתו של איש מקצוע שידריך, יכוון וייתן לכם את הכלים הדרושים כדי לעמוד במשימה. התיקון השבועי: להילחם בעצלות ובעצלנות ולהתחבר לשקדנות, לסבלנות ואורך רוח. שבוע טוב ואלוהים אתכם!

גדי:
השבוע יהיה עליכם לקבל את החלטותיכם ממקום שכלתני. החלטות שיתקבלו מההיגיון ומבלי לערב רגשות, יעלו יפה והדבר יאפשר לכם להבהיר את תחושת אי הודאות והבלבול הטורדת את שלוותכם. באופן כללי ניתן לומר שהצורך הבסיסי של שבוע זה הוא התחברות כנה ואמיתית לכוח הפנימי שקיים בתוככם. התחברות זו תאפשר לכם לגייס את הכוחות הדרושים כדי להתמודד מול ניסיונות שכרוכים בסבלנות וסובלנות ולעבור אותם בהצלחה בעבודה: אסרטיביות היא מילת המפתח של שבוע זה ויהיה עליכם לראות ולהראות. הבעת דעתכם ללא חשש והפגנת בטחון עצמי בעצמכם ובעשייתכם, יזכו אתכם בנקודות זכות רבות. השתלמות או התמקצעות במסגרת העבודה עולים על הפרק אל תהססו. זוגיות: עקשנות מיותרת עלולה להוביל לריחוק. שיפור התקשורת הזוגית יאפשר לכם ללבן את הבעיות מבלי לבזבז זמן יקר על כעסים. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!

דלי:
תחושת מחנק והרגשה שאתם כבולים למצב שהוא בלתי הפיך, מחויבות חדשה שלקחתם על עצמכם גורמת לדאגה ולהיסוסים. ניתן לומר שנסיבות חיצוניות כגון עבודה, חובות, בן זוג או דעות קדומות הן אלו שכובלות ומגבילות אתכם והדבר מונע מכם את תחושת השלמות והנחרצות לגבי המחויבות אותה לקחתם על עצמכם. עליכם לדעת ולהבין כי התהליכים אותם עברתם בתקופה האחרונה הכשירו אתכם ונתנו לכם את הכלים הדרושים ואת היכולת להתמודד בהצלחה עם כל מכשול אשר יצוץ בדרככם. כעת עליכם להוכיח כי אתם אכן ראויים לעליית שלב כזה או אחר בחייכם. עליכם לדעת שרק אתם אחראיים למצבכם ורק בידיכם היכולת לשנות. התחברות לאמונה בעצמכם וביכולותיכם היא המפתח להשתחררות מהכבלים אשר מונעים מכם לממש את ייעודכם השנה. עבודה: התחושה שמקום עבודתכם "חונק" אתכם ודורש מכם מעבר למה שהוא מוכן לשלם אינה זרה לכם ורבים מכם מוצאים עצמם נשאבים לתוך מקום העבודה יתר על המידה. אצל חלקכם מבני מזל דלי ניתן לראות שאיפה לשינוי או לשיפור או רצון למעבר למקום אחר או לשינוי שקשור בשעות העבודה. מומלץ וכדאי להגיע לשיחת ייעוץ אשר תאפשר לכם ללמוד ולהבין מה עליכם לעשות כדי ליצור את השינוי אליו אתם כמהים בכמה שפחות קשיים. זוגיות: יש דברים שצריך לטפל בהם. השארת המצב כמו שהוא רק יחריף את הדברים. הצעד הראשון שצריך לעשות הוא לפתוח את הפה ולהשמיע בכבוד ובנימוס את מה שעל ליבכם. חשוב לזכור שכמו שזכותכם להשמיע חובתכם היא לשמוע… שבוע טוב חברים ואלוהים אתכם!

דגים:
תחושות הבלבול וחוסר הוודאות שהיו מנת חלקכם בעת האחרונה מתפוגגות ונעלמות, ואיתן מוסרים גם ספקות, מחשבות ופחדים אשר מנעו מכם להתחבר לעשייה אמיתית למען עצמכם. ניתן לומר שהחלטה שקיבלתם לאחרונה הובילה אתכם לבחירה הנכונה. בחירה נכונה זו תשפיע בצורה חיובית על עתידכם. היו קשובים וחפשו את הסימנים שבדרך אשר יאשרו לכם ויעידו כי אתם בנתיב של צמיחה, שינוי והתקדמות. בבית: חוסר הסכמה כזה או אחר בין חברים, בני משפחה וידידים יצריך את התערבותכם ותתבקשו לחוות דעה, להמליץ על דרך פעולה ואפילו אף להכריע מי צודק. היו זהירים בעצותיכם ופעלו בהגינות וביושר אשר מאפיינים אתכם. זוגיות: יש לכם תחושה שהקשר הזוגי בו אתם מצויים כבר אינו מרגש אתכם כבעבר. כדי לחדש את הניצוץ שכהה, יהיה עליכם למצוא דרכים נוספות ליצירת מכנה משותף עם בן הזוג. הרשמה משותפת לסדנאות בעלות אוריינטציה רוחנית יכולה לתת לכם מענה… התיקון השבועי: עליכם ללמוד לגשר על פער בין הנשמה שלכם לגוף שלכם. גישור שכזה יצור בעבורכם את האיזון הדרוש לחיים נוחים. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך