לכל איש יש שם

לכל איש יש שם - כוח האותיות והמספרים מאת אדית סולטן.
כותבת באשדוד אונליין

בחירת שם לתינוק היא משימה לא פשוטה המקשה על הורים המתלבטים באיזה שם לבחור. זוהי התלבטות המעסיקה את ההורים הטריים לאורך חודשי ההיריון ובימים הראשונים שלאחר הלידה. הסוד של בחירת שם לתינוק טמון בהבנה שעל השם להתאים מבחינה נומרולוגית לכל הנתונים האישיים של התינוק: תאריך לידה, שם משפחה, שמות ההורים ועוד. כל אדם נקרא בשם שנכתב לו דרך נשמתו ואשר מקנה לו זהות ומשמעות. השם משמש לו ככלי העיקרי ליישום שליחותו בעולם ומביע את אופיו והתנהגותו. שמו של האדם מהווה לוחית זיהוי ברורה, הניתנת לפירוש דרך פענוח צופן האותיות הנסתר, סמיכותם וערכם הגימטרי והוא גורם לטוב ולרע. התאמת השם מהווה את השלב הראשוני בקבלת הזהות העצמית אותה הוא יישא כל ימי חיו, ושתקנה לו שייכות לעצמו ולסביבתו. השם אחראי למאורעות ולתנאים המחולקים לזמנים שידועים מראש ומסייע להתפתחות הרוחנית והגשמית גם כאשר אין האדם מודע לכך. הוא מאפשר לדעת כיצד להתגבר על קשיים בהווה, תוך הזדהות ומיצוי הפוטנציאל הטמון בו. כדי שאדם יוכל להגשים כראוי את גורלו, יש להתאים לו שם נכון שהגדרתו תיצור מיזוג תדרים הרמוני עם תאריך לידתו. הורים רבים מנסים להכריע לגבי השם הנבחר עוד בטרם הלידה, כאשר תאריך הלידה עדיין אינו ידוע. על מנת לבחור את השם המיטבי, יש לבוחנו בשילוב עם תאריך הלידה, עליו מבוססת המפה הנומרולוגית. מומלץ להמתין עד לאחר הלידה, ואז לקיים התייעצות עם נומרולוג. תאריך הלידה הוא גורם נתון וקבוע מראש ומצביע על: נתיב גורלנו, המקצוע המתאים לנו, האופי והנטיות הטבעיות המולדות, השיעורים שעלינו ללמוד. המכשולים איתם עלינו להתמודד. שמנו, לעומת זאת ניתן לשינוי. אנשים רבים משנים את שמם, אם מטעמים של רצון בשם שונה או מודרני יותר, אם מרצון להתנער משם שאינו נאה בעיניהם, ואם בעקבות היוועצות באנשים הנתפשים בעיניהם בעלי סמכות או ידע בנושא, כמו רבנים או נומרולוגים, ומתוך אמונה ששינוי השם יביא לשינוי בגורלם.

החלפת השם דורשת זהירות מרבית ושיקול דעת עמוק, הואיל ומדובר בהחלטה גורלית העשויה לחולל שינויים דרמטיים בחיי הפרט. יתרה מכך, כל שינוי בשם, ואפילו שינוי מזערי בסדר הופעת האותיות בתיבת השם, אסור שיעשה כלאחר יד ובהתייעצות עם מי שאינו מוסמך לכך. ההשפעה עלולה להיות הרסנית וכמוה כברכה לבטלה. נגזרת של תאריך הלידה מביאה אותנו למספר הגורל שילווה אותנו במשך כול החיים. מספר הגורל מייצג את הייעוד לנו בחיים ואת שיעורי החיים העיקריים שעלינו ללמוד. שביל הגורל מראה בקווים כללים את ההזדמנויות והאתגרים שישפיעו עלינו במסע זה. ההיבטים החיוביים של שביל הגורל מייצגים את העוצמות האישיות שלנו וההיבטים השליליים מייצגים את התכונות שעלינו ללמוד לאזן. על אף שהשם עצמו מייצג סל אנרגטי של תכונות וכלים, לא ניתן להתייחס אליו בצורה חיובית או שלילית ולהחליט אם הוא מתאים לאדם, מבלי שאנו בוחנים את התאמתו לתאריך הלידה. אין "שם טוב" או "שם רע". לעומת זאת, יש שם אשר יכול לשרת את פוטנציאל חיינו, להשלים תכונות חסרות ולאזן תכונות עודפות המאפיינות אותנו ע"פ תאריך לידתנו. אז הורים יקרים נשאר לכם רק לבחור את השם הנכון ליילוד ואני יכולה לעזור לכם להחליט. שיהיה במזל טוב.

אשמח לענות לשאלות המופנות למייל editsultan10@gmail.com

אדית סולטן, נומרולוגית, קבלית ואסטרולוגית. נייד-052-8335784.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך