חכמון: "לא הייתה עבירה שהצריכה שריקת פנדל"

אלי חכמון, שופט הכדורגל הבכיר מאשדוד, ששפט את גמר גביע המדינה בו ניצחה בני יהודה את מכבי ת"א, מסכם בראיון לאתר ONE את המשחק ואת עתידו. חכמון גם מבהיר שפנדל על אייל גולסה, כפי שטענו אנשי מכבי ת"א, לא היה. חכמון: "הרצון הוא לתרום עוד יותר מבחינה ציבורית".
גבר בשדה תעופה

אלי חכמון, שופט הכדורגל הבכיר מאשדוד שפט העונה משחקים בעלי משמעות רבה. את משחק הירידה של הפועל ת"א, מול רעננה ובעיקר את משחק גמר גביע המדינה בו זכתה בני יהודה בניצחון בפנדלים על מכבי ת"א. בראיון לאתר ONE, התייחס חכמון לטענות על פנדל שלא שרק ולטענת מכבי ת"א ולעתידו. אגב באיגוד השופטים ברכו על יכולתו המצוינת.

חכמון  התייחס לטענות אנשי  מכבי תל אביב, על פנדל שנעשה על אייל גולסה בדקה ה-100 של הארכה: “ביקורת היא תמיד לגיטימית מנקודת מבט סובייקטיבית. מנקודת המבט שלי ושל הצוות או של כל מי שמבין כדורגל, היה מגע מינורי ולשרוק פנדל שעלול להכריע את המשחק ולאחר מכן להיות האיש המדובר, לא הייתי רוצה לקחת את זה על עצמי. לא הייתה עבירה, אני שלם עם ההחלטה. לא היו ביקורת מצד מכבי ת”א, להפך, הם יודעים לכבד החלטות”.

על יכולת השיפוט במשחק אמר: "“הצוות עשה עבודה נפלאה, הפידבקים מהקבוצות, מהקהל, מהנשיא, מיו”ר ההתאחדות ומהאיגוד נתנו לנו הרגשה שעשינו את הטוב ביותר עבור הכדורגל ועבור האיגוד”.

חכמון נשאל על עתידו וענה: “אני מורה במשרד החינוך, מנכ”ל קרן של ילדים בסיכון בישראל ומנהל אסטרטגי של איגוד הלקרוס בישראל. כמו ששילבתי עד היום כך אמשיך, הרצון הוא לתרום עוד יותר מבחינה ציבורית, גם עם פרויקט הנוער בסיכון וגם עם איגוד הלקרוס שעכשיו הבאנו את האליפות העולם 2018 לישראל בנתניה, אני רוצה לפתח את הענף הזה יותר ולהגיע לתודעת כל המדינה”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך