לאחר הפגישה היום בעירייה תחל אשדוד/באר טוביה את ההכנות

בקבוצת מכבי אשדוד/באר טוביה טרם החלו ההכנות לעונה הבאה. פגישה שצפויה היום עם ראש העיר, אמורה לסלול את הדרך להתחלת הפעילות. רק אז תבוא הודעה על מינוי המאמן, שאמור להיות מאיר טפירו. ינסו גם להשאיר את ג'ק כהן.
סגל מכבי אשדוד
ובמקום ה-94 באירופה

במכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, טרם החלו את ההכנות לעונה הבאה. נכון יש עוד זמן, אבל העניין המרכזי הוא סגירת תקציב העונה הנוכחית וקביעת תקציב לעונה הבאה.

כמו שזה נראה היום, ראשון, אמורה להיערך פגישה עם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי וצוותו. לאחר שבקבוצה יבינו בכמה תתקצב העירייה את הקבוצה, אם כמו בעונה שעברה או בעונה או בסכום אחר, יתחילו את ההכנות. בפגישה גם יסכמו את תקציב העונה ומה נותר לסגור.

רק אז ולא לפני כן, יודיעו על פתיחת ההכנות במינוי המאמן. למאיר טפירו, שאמור להיות  המאמן יש הסכם של שנה ועוד שנה ועוד שנה. דהיינו בכל שנה יכולה אשדוד להודיע על הפסקת ההתקשרות. באשדוד רוצים את טפירו, אבל זה תלוי כמובן בשכרו. ייתכן כי העונה יתבקש טפירו לקצץ מעט.

בקבוצה מחכים גם לסיום העונה בפלייאוף. אומנם אשדוד סיימה את העונה ונשארה בליגה, אבל 8 קבוצות ממשיכות את הפלייאוף, בסיום יידעו מי פנוי וינסו לפנות לשחקנים שהמאמן ירצה. אגב נראה כי הראשון שאיתו יישבו הוא ג'ק כהן, אבל הסיכוי שיישאר אינו גבוה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך