שלושה מתאבקים חופשיים מאשדוד באליפות אירופה לנוער

בימים אלה, מתאמנת שלישייה מתאבקים מאשדוד ומתכוננת לקראת אליפות אירופה לנוער (עד גיל 20) שתתקיים בדורטמונד שבגרמניה, ביולי. השלושה שייצאו לתחרות הם נתנאל סיידוב (20), דוד לקובסקי (19) ויעקב גלמן (20) מהפועל אשדוד. הם צפויים להשתתף גם ב״מכביה״ ביולי.
שלושה מתאבקים חופשיים מאשדוד באליפות אירופה לנוער

מתחילת שנות ה-90', ענף ההיאבקות החופשית פועל  באגודת "הפועל אשדוד", כיום יש כ- 50 מתאמנים, החל מגיל 6 ועד 64. רובם גברים, אבל גם נשים מתאמנות והענף הולך וצובר תאוצה עם כ-10 מתאמנים תחרותיים ברמה בינלאומית שעושים הרבה כבוד ברחבי העולם וקוטפים תארים מכובדים – שלושה מהם ייסעו בעוד כחודש לאליפות אירופה לנוער שתתקיים בגרמניה ביוני.

בימים אלה, מתאמנת השלישייה האשדודית שתצא לאליפות (עד גיל 20) שתתקיים בדורטמונד שבגרמניה. המדובר בנתנאל סיידוב (20), דוד לקובסקי (19) ויעקב גלמן (20). הספורטאים התחרותיים ישתתפו גם ב״מכביה״ שתתקיים בתאריכים 9-11 ביולי בבאר שבע

אגב סיידוב, מחזיק בתואר אלוף הארץ לנוער ולבוגרים בהיאבקות חופשית. הוא החל את דרכו עם המאמן הראשי – לב קום וכיום הוא מתאמן בצמוד למיכאל צוצלשווילי (27) שמתאבק מזה כ- 17 שנה והפך למאמן לפני כשנה.

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט: ״אשדוד מתכבדת כמעט בכל ענף ומגיעה לרמות הגבוהות ולהישגים מרשימים, ענף ההיאבקות החופשית לצערי לא תמיד מקבל את החשיפה הראויה ביחס למאמץ אותו משקיעים המתאמנים והמאמנים כדי להגיע להישגים המרשימים. לא נותר אלא לחזק את ידם ולאחל להם המון הצלחה בתחרות בדורטמונד שבגרמניה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך