מרים המשקולות ולנטין גנסין מאשדוד הושעה לשנתיים מפעילות

ועדת המשמעת של הסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט, החליטה להשעות את מרים המשקולות מאשדוד, ולנטין גנסין, לשנתיים מפעילות. בבדיקה שנערכה לו ב1.9.2016 נתגלה חומר אסור מסוג אגוניסט Terbutaline Beta-2. העונש יכלול את התקופה בה היה בהשעיה מאז הבדיקה. הוא ישלם גם את הוצאות בית המשפט בסך- 1500 שקלים. גיסין יוכל לערער.
אימון משקולות

ועדת המשמעת של הסוכנות למניעת סמים בספורט שליד הועד האולימפי, החליטה היום, חמישי, להשעות לשנתיים את ולנטין גנסין מרים המשקולות מאשדוד, אלוף ישראל בקטגוריה עד 94 ק"ג.

ב-1.9.2016 נערכה לגנסין בדיקה ובמהלכה התגלה חומר אסור מסוג אגוניסט Terbutaline Beta-2. הסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט פנתה לאיגוד הרמת המשקולות בישראל בדרישה להשעות את גנסין,  אלוף ישראל בקטגוריה עד 94 ק"ג, לאור תוצאות בדיקה שנעשתה לו המצביעות על הימצאותם של חומרים אסורים על פי התקנון הלאומי.

היום, חמישי כאמור התקבלה ההחלטה של שלושת דייני ועדת המשמעת, ד"ר איסר ברגר, ד"ר אלי פלדינגר ואורית ליטני: בין הייתר נכתב בהחלטה: "לאחר שבחנו את המסכת העובדתית שהובאה בפנינו, ובשים לב למדיניות הננקטת על ידי בית דין זה ולחשיבות שבהקפדה על הוראות התקנון על מנת להבטיח את הגינות התחרויות והרוח הספורטיבית, אנו מטילים על הנתבע השעיה לתקופה של 24 חודשים. תקופת ההשעיה תמנה ממועד תחילת ההשעיה הזמנית שהוטלה על הנתבע".

העונש על גנסין יחול מההשעיה שלו ב-2016 וכן הוא חויב בהוצאות בית משפט בסך 1500 שקלים. הוא יוכל לערער על ההחלטה.

קטע מפסק הדין

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך