זיו ואלטיט זומנו לנבחרת האולימפית לאוניברסיאדה

היכולת של בן אלטיט ויפתח זיו במכבי אשדוד/באר טוביה, לא נעלמה גם מעיניי מאמן הנבחרת האולימפית אריאל בית הלחמי. השניים זומנו למשחקי האוניברסיאדה בחודש אוגוסט בטייפה. האם זה סימן לזימון בעתיד לנבחרת הלאומית?
תמונה מההפסד נגד נהריה

הבמה ששחקניה הצעירים של מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה קיבלו בליגת העל בכדורסל, שאפשרה להם להביא לידי ביטוי את יכולתם, משתלמת מבחינתם. שניים מהשחקנים הצעירים, בן אלטיט ויפתי זיו\, זומנו לנבחרת האולימפית לקראת האוניברסיאדה בטייפה. הנבחרת האולימפית היא בדיוק המקום ממנו נלקחים אח"כ השחקנים לנבחרת הלאומית. בעתיד נגלה עד כמה זה נכון מבחינת השניים.

מאמני הנבחרת האולימפית אריאל בית הלחמי ועופר רחימי עוזרו קבעו את סגל השחקנים שיחל באימונים בתחילת יולי לקראת משחקי האוניברסיאדה בחודש אוגוסט בטייפה. הסגל כולל את מרבית השחקנים הבולטים עד גיל 25 ובהמשך חלקם עשויים כאמור להיות מוזמנים לנבחרת הלאומית לפי החלטת המאמן ארז אדלשטיין והצוות שלו.

הסגל:

יניב סלומון,  דניאל דנינו, גולן גוט, יונתן מור, איתי שגב, עידן זלמנסון, בן אלטיט, יפתח זי, נאור שרון, רפי מנק, תום מעיין, אור לאומי, תומר גינת,די גיי שארפ, חואקין שוכמן, איגור קולשוב, אור סולומון.

לנבחרת האולימפית מצפה משימה לא קלה הקיץ בטייפה שם תשחק בבית אחד עם רוסיה, ליטא, אוסטרליה, אוקראינה ומוזמביק. המטרה הגדולה של הסגל האולימפי הוא להכשיר שחקנים לנבחרת הלאומית שכבר בחודש נובמבר הקרוב תתחיל את משחקי במסגרת מוקדמות אליפות העולם נגד יריבה שעדיין לא נקבעה בארץ ולאחר מכן נגד יוון בחוץ.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך