מכבי "קפלן" אשדוד/באר טוביה התארחה באופקים

מכבי "קפלן" אשדוד/באר טוביה התארחה באופקים לביקור האחרון לעונה זו של "כדורסל למען הקהילה". במסגרת המיזם של מפעל הפיס ומנהלת הליגה שסיים את שנתו השביעית ברציפות, הגיעו "הדולפינים" לעיר, שם חיכו להם 400 תלמידים מבתי הספר השונים בעיר: אשלים, מורשת ישורון, הגבעה, בן גוריון ואביר יעקב.
מכבי "קפלן" אשדוד/באר טוביה התארחה באופקים

הליגה אולי הסתיימה עבורם, אבל מכבי "קפלן" אשדוד/באר טוביה הספיקה לערוך עוד ביקור במסגרת פרויקט "כדורסל למען הקהילה". אשדוד התארחה באופקים לביקור האחרון במסגרת המיזם של מפעל הפיס ומנהלת הליגה שסיים את שנתו השביעית ברציפות. "הדולפינים"מאשדוד הגיעו לעיר, שם חיכו להם 400 תלמידים מבתי הספר השונים בעיר: אשלים, מורשת ישורון, הגבעה, בן גוריון ואביר יעקב.

הקבוצה ערכה משחק ראווה מול נבחרת מקומית. אחרי יתרון 8:16 במחצית הראשונה, העביר מאיר טפירו שחקן חיזוק לנבחרת המקומית, מריו ליטל, שהוביל אותה למהפך עם מסירות יפות וסלים מרשימים. סל של ג'ייק כהן בשנייה האחרונה קבע ניצחון 24:25 לאשדוד.

ירין אוזן נבחר למצטיין במשחק וקיבל גופיה חתומה על ידי כל השחקנים מכהן, שמילא את מקומו של הקפטן אדם אריאל, אשר נמצא בתהליך החלמה מהפציעה שעבר. בתחרות השלשות זכו במשותף שני צמדים: הלל חדד ביחד עם נמרוד טישמן ואריאל לסרי עם מעוז מזר הצעיר. לאחר המשחק חילקו שחקני אשדוד גלויות חתומות והצטלמו עם התלמידים.

"גם אחרי כל כך הרבה פעילויות למען הקהילה שעשיתי באופן אישי במשך השנים, זה עדיין כיף להגיע למקומות האלו ולראות את כל הילדים שמחים ומתרגשים", סיכם מאיר טפירו, "זה תמיד משמח, בשביל זה אנחנו במקצוע הזה. זה נותן לנו לא פחות מאשר להם. עכשיו ננוח קצת אחרי העונה הארוכה שעברנו ובקרוב מאוד כבר נתחיל לתכנן את העונה הבאה".

יו"ר מפעל הפיס, אלוף (מיל') עוזי דיין: "ישנו קשר ישיר בין הצלחה בספורט לבין תחושת הישגיות אישית והצלחה בלימודים. המפגש עם קבוצות ליגת העל בכדורסל וההזדמנות לשחק מול שחקנים בליגה מעוררים בקרב הילדים התרגשות גדולה ותחושה כי בזכות משחק ועבודת צוות, התמדה ונחישות יוכלו להצליח בכל תחום".

בשנת 2010 יצאו מפעל הפיס ומנהלת הליגה לדרך משותפת כדי ליצור בעבור ילדים ונוער חוויה ספורטיבית מרגשת. מפעל הפיס יזם את המיזם "כדורסל בקהילה" על מנת לעודד את התלמידים לעסוק בספורט  ובכדי לחזק בפניהם את המסר כי בעזרת נחישות ועבודה קשה , מגיעים להישגים בספורט ובאותה מידה גם בלימודים.

שחקני הכדורסל של הקבוצות בליגת העל אשר  נוטלים חלק במיזם מהווים מודל להצלחה ובמסגרת המיזם המתקיים זו השנה ה-7 ברציפות, יבקרו כל הקבוצות המשתייכות לליגת העל בישראל, בבתי ספר ברחבי הארץ, בערים ויישובים בכל רחבי הארץ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך