דירוג של 4 כוכבים למלון לאונרדו פלאזה אשדוד

משרד התיירות דירג את מלון לאונרדו פלאז'ה ב-4 כוכבים

לאחרונה משרד התיירות בחן את בקשתה של חברת פתאל והחליט לדרג 7 מלונות מתוך 38 מלונות הרשת, כאשר 3 מלונות זכו לדירוג גבוה של 5 כוכבים, לאונדרו פלאזה אשדוד זכה ב-4 כוכבים סופיריור

הדירוג המלא:

– מלון הרודס הרצליה – 5 כוכבים סופיריור
– ארמונות הרודס אילת הכוללים את מלון הרודס פאלאס, מלון הרודס ויטאליס ומלון הרודס בוטיק- 5 כוכבים סופיריור
– הרודס ים המלח– 5 כוכבים סופיריור
– לאונרדו פלאזה ירושלים– 5 כוכבים
– U SUITES (אילת)- 5 כוכבים
– לאונרדו ירושלים– 4 כוכבים סופיריור
לאונרדו פלאזה אשדוד– 4 כוכבים סופיריור

שיטת הדירוג בוחנת כ-270 אמות מידה בקטגוריות בכל מלון, על פי התוצאות קובע משרד התיירות את הדרגות של המלון מכוכב אחד ועד חמישה.

דוד פתאל, יו"ר ומנכ"ל הרשת: "אנו שמחים על הכבוד שניתן לנו ממשרד התיירות בדירוג החדש של מלונות הרשת. אין ספק כי ההשקעה וההקפדה של מנהלי המלונות, הן ברמת השירות והן בנראות, מביאה את הרשת להיות חוד החנית של ענף המלונות בישראל עם שלושה מלונות בדירוג של 5 כוכבים סופיריור. הרשת שמה לעצמה למטרה להוביל את ענף המלונאות בישראל הן בהיבטי החדשנות והן בהיבטי האירוח, והדירוג החדש ממחיש זאת בהחלט".

יריב לוין, שר התיירות, מסר: "אני מברך על הצטרפותה של רשת פתאל לדירוג המלונות של משרד התיירות. הצטרפותה משמעותית ביותר, בהיותה מהמובילות את תעשיית התיירות ובעלת מספר המלונות הגדול בישראל. תהליך הדירוג משביח את המוצר התיירותי, תורם לאיכותו, ובהמשך לכך – מוזיל את הנופש בישראל. אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה של רשת פתאל המצטרפת לעשרות רבות של מלונות שכבר דורגו, במסגרת פעולות משרד התיירות לקידום שקיפות ומידע אובייקטיבי לטובת התיירים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך