ג'ראפי: "מאוכזב שלא זומנתי לנבחרת"

יואב ג'ראפי שוערה המצטיין של מ.ס אשדוד ומי שבעיניי רבים נבחר "לתגלית העונה", לא זומן על ידי מאמן הנבחרת אלישע לוי לסגל הנבחרת,לקראת מחנה האימונים בגרמניה. גם מרצאינו אל זומן. גורש, גלזר ודני עמוס יהיו שוערי הסגל.
ג'ראפי: "מאוכזב שלא זומנתי לנבחרת"

אכזבה גדול מאלישע לוי, מאמנה של נבחרת ישראל, בשל אי זימונו של שוער מ.ס אשדוד, יואב ג'ראפי לסגל נבחרת ישראל לקראת מחנה האימונים בגרמניה לפני המשחקים מול מולדובה (6.6, נתניה, ידידות) ואלבניה (11.6, סמי עופר, מוקדמות מונדיאל 2018).

האכזבה גדלה כשמבינים שהשוערים האחרים שהיו במשחק מול ספרד בסגל, בוריס קליימן, אריאל הרוש ואופיר מרציאנו, לשעבר מ.ס אשדוד והיום היברניאן הסקוטית, לא שזומנו. ג'ראפי שנחשב לאחד השוערים הבולטים בארץ, אם אל הבולט שבהם ו"לתגלית העונה", של רבים מאנשי המקצוע לא זומן. מי שכן זומנו כשוערים למחנה הם  עמרי גלזר (מכבי חיפה), דודו גורש (הפועל באר שבע), דני עמוס (מכבי פ״ת).

ההתעלמות מג'ראפי מכעיסה רבים, בניהם לא רק מבין אנשי הקבוצה, אלא גם בקבוצות אחרות. העובדה שלוי זימן את דודו גורש בשלהי הקריירה ולא שוער מבטיח כמו ג'ראפי גרמה לרבים להרים גבה. אגב בוריס קליימן שוער בית,ר ירושלים, לא נשאר חייב אומר בפוסט שפרסם: "יש לי מקום בנבחרת ישראל".

גם ג'ראפי עצמו מאוכזב, אם כי הוא מתבטא בעדינות רבה, בשיחה עם "אשדוד אונליין", על אי זימונו. ג'ראפי קיווה להיות מוזמן לראשונה בחייו לסגל הנבחרת ובצדק: "צריך לעשות עונה הבאה עונה יותר טובה ואני מקווה שאז אקבל זימון".

אבל שוב לא זומנת. אתה לא כועס?

"לא כועס קצת מאוכזב כי זה החלום אבל מקווה שזה יגיע בקרוב".

אגב לג'ראפי יש חוזה במ.ס אשדוד לעוד 4 שנים. באשדוד גילו את הפוטנציאל בשוער והחתימו אותו בעונה שעברה על חוזה לעוד 5 עונות. בעונתו הראשונה הוא היה בין האחראים הבולטים לספיגת הכי מעט שערים של מ.ס אשדוד, אחרי הפועל באר שבע האלופה וסגניתה מכבי ת"א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך