שתי החתמות בקבוצות הכדוריד של הפועל אשדוד

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד ביצעה שתי החתמות משמעותיות ביום ראשון כאשר היא צירפה לשורותיה את שני שחקני הפינה, סשה צ׳ודנובסקי, 30, שסיכם לעונה ושלומי צייטלר, 23, שסיכם לשנתיים.
שתי החתמות בקבוצות הכדוריד של הפועל אשדוד

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד ביצעה שתי החתמות משמעותיות ביום ראשון כאשר היא צירפה לשורותיה את שני שחקני הפינה , סשה צ׳ודנובסקי ושלומי צייטלר.

צ׳ודנובסקי בן ה-30 שחתם לעונה הקרובה, מגיע אל האדומים מאשדוד לאחר ששיחק בעונות האחרונות בהפועל ראשון בתור פינה יד ימין והוא נחשב לאחד הכישרונות הגדולים בעמדה הזו. עוד ברזומה שלו עונות מצוינות בשורות פתח תקווה וקריית אונו. צ׳ודנובסקי: ״אני שמח מאוד להגיע לבית חם כמו אשדוד והתקווה שלי לעזור לה להתקדם ולהגיע להישגיים משמעותיים.

ההחתמה השנייה היא של שחקן הפינה יד שמאל , שלומי צייטלר בן ה23 שחתם לשנתיים. גם הוא נחשב להבטחה גדולה מאוד בכדוריד הישראלי והוא מגיע לאשדוד לאחר עונות מצוינות בשורות מנס ציונה. צייטלר הוא גם חלק מסגל הזהב של נבחרת ישראל. צייטלר: "אני מאוד מתרגש להגיע להפועל אשדוד ומת להתחיל את העונה , אשדוד מבחינתי זה מקום שהוא משפחה אחת גדולה ובגלל זה היה לי קל להחליט לאן אני עובר השנה .
מחכה בקוצר רוח לבוא ולטרוף את המגרש ולקחת כל מטרה שנסמן לעצמנו !!!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך