הזרים של אשדוד/באר טוביה עזבו חלקם עשויים לחזור

כל הזרים של מכבי אשדוד/באר טוביה עזבו. האחרון שבהם נואלס, עזב ביום ראשון. מי יישאר מי יחזור? הכל כרגיל תלוי גם בתקציב. טרם יצאה הודעה בנוגע למינויו של מאיר טפירו למאמן הקבוצה לעונה נוספת.
ניצחון נגד הרצליה

פרסטון נואלס, הוא הזר האחרון שעזב את מכבי אשדוד/באר טוביה. נואלס עבר בדיקה בידו ובימים הקרובים יידעו את מצבו ומכאן ההחלטה בעניינו לעונה הבאה.

בכלל באשדוד באר טוביה, רוצים את רוב הזרים ששיחקו פה, אבל ברור להם שאת חלקם יהיה קשה להשאיר, בוודאי בגלל הסכום שיבקשו וכנראה יקבלו בגלל יכולתם העונה. הזרים שסיימו הם זרים שבקבוצה ישמחו מאוד שירוצו עוד עונה יחד.

לגבי נואלס, הרי שהוא עם סיכום לעוד עונה. אבל הרבה מאוד תלוי במצב כף ידו. נואלס לא שיחק לאחרונה בגלל פציעה בכף היד, אבל החליט לא לנתח כפי שהמליץ אחד הרופאים. אם יסתבר כי מצבו השתפר, הוא יחזור. כנראה יש הבנה בין הקבוצה לבינו.

בנוגע לצ'ייס סיימון, הרי שהצעה תועבר אליו, אבל ברור מאוד כי הוא יקבל הצעות גבוהות יותר לנוכח יכולתו העונה. יש קבוצות בארץ ובאירופה שמתעניינות. באשדוד רוצים מאוד. אבל הכסף הוא פקטור חשוב. אגב כסף, עדיין לא ברור סופית מה תקציבה של הקבוצה בעונה הבאה ולכן אין החלטות ביצועיות, כולל ההודעה על מאיר טפריו שימשיך כמאמן עונה נוספת.

הזר ג'קי קארמייקל עשוי להישאר. קארמייל הגיע לכאן והסתדר עם טפירו. הוא היה אחד השחקנים החשובים בפזל של הקבוצה ולכן יישאר, גם ההפרש בין הקבוצה לשחקן אינם גבוהים. לגבי מריו ליטל, ברור שהקבוצה לא תעמוד בחוזה שלו שהוא גבוהה מאוד. הוא הגיע לזמן קצר ולכן אפשר היה לשלם לו. בעונה שלמה מדובר בסכומים כגבוהים מאוד. לגבי קווין דילארד הרי שזה פתוח. לא ברור מה אית, אבל אם ירצה להשאר ובסכום שפוי, יישאר.

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך