באשדוד/באר טוביה מחכים לדעת מהו התקציב לפני תכנון העונה

בקבוצת הכדורסל של מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, לא יצאו עדיין בהצהרות לעונה הבאה ולא החלו במו"מ עם מאיר טפירו המאמן ושחקנים. הסיבה, לא ברור מה יהיה תקציב הקבוצה בעונה הבאה. באשדוד ובצדק לא ירצו להיכנס להרפתקה כספית. גורם בכיר: "מתארגנים תקציבית בסוף העונה ולפי זה יתקבלו החלטות סופיות".

הדבר הראשון שחשוב לעונה הבאה במכבי קפלן אשדוד/באר טוביה הוא התקציב. הוא יקבע מה יהיה. לפיו יתחילו בהכנות, לא לפני ותקציב עדיין אין, לפחות בשלב הזה. זה כולל את החתמת המאמן מאיר טפירו לעוד עונה ושחקנים שהקבוצה רוצה, שבלעת עתה נדחו.

התקציב של אשדוד נע סביבות 8.5 מיליון שקלים בעונה, אולי מעט יותר. מהנמוכים בליגה. עם התקציב הזה, פחות או יותר, עשתה אשדוד העונה חצי גמר גביע המדינה ומקום 11. יש מי שיגיד הצלחה כי לא ירדו ויש מי שיגיד אכזבה, כי אפשר אולי היה יותר. בנינו עם תקציב כזה, זה המכסימום לדעתנו. אז אולי היו מסיימים 10, אבל להגיע ל-8 הראשונות, צריך כסף והרבה.

מועצת באר טוביה נותנת כ-1-1.2 מיליון פחות או יותר לאיחוד, כסף לא גדול בסדר גודל של ליגת העל. לא מעט כשמינית מתקציב הקבוצה, אבל עדיין לא הסכומים שאפשר אולי להשיג. מי שעוד מכניסה יד לכיס היא הנהלת ביה"ח קפלן, ששמה מופיע בשם הקבוצה : "מכבי קפלן אשדוד באר טוביה". אבל גם חלק בצורת טיפולים שווי כסף. לא שזה לא כסף, אבל לא כסף מזומן. בסך הכל מדובר בסכומים כמה מאות אלפי שקלים, שגם הם כמובן עזרה לקבוצה. עוד ספונסר או ספונסר נוסף ברמה, יכול לעזור מאוד לעשות שידרוג. אין סיבה שזה לא יקרה.

הקבוצה עדיין תלויה בעירייה. נכון גם מנהלת הליגה נותנת כסף לקבוצות בסביבות ה-2 מיליון שקלים, אבל העירייה נותנת סכום גבוה 3- 3.5 מילון שקלים כמעט מחצית התקציב. כך יוצא שעירית אשדוד היא זו שמחזיקה את הקבוצה מבחינה כלכלית. הקבוצה חייבת את תמיכת העירייה, שעושה זאת ותומכת בספורט, בראשות ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ותעשה זאת כנראה גם העונה.

ראשי הקבוצה ובצדק לא רוצים לפזר כספים ואז להגיע למצב שאין להם כיסוי. גורם בכיר מאוד אמר בעניין: יש תהליך בכיוון מחכים לראות איך מתארגנים תקציבית בסוף העונה ולפי זה יתקבלו החלטות סופיות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך