יוסי מזרחי עשוי לאמן את הפועל ת"א

יוסי מזרחי, מנהלה המקצועי של מחלקת הנוער של מ.ס אשדוד, נפגש עם ראשי הפועל ת"א והוא מועמד לאימון הקבוצה. במ.ס אשדוד לא יעמדו בדרכו, למרות שביעות הרצון הגדולה ממנו.
מזרחי עוזב
עזב. מזרחי

האם יוסי מזרחי, מנהלה המקצועי של מחלקת הנוער במ.ס אשדוד, בדרך לאימון היורדת לליגה הלאומית, הפועל ת"א?

מזרחי, ככל הנראה כבר ערך פגישה עם האחים ניסנוב בעלי הפועל ת"א. מזרחי שכבר העלה קבוצה מהלאומית, מכבי נתניה, יכול מבחינתם לעשות את זה גם עם הפועל ת"א. מזרחי זוכה להערכה רבה בקרב אנשי מקצוע רבים, בוודאי גם בשל אישיותו. ייתכן שאם יחתום זה יהיה גם לעוד עונה, אם הקבוצה תעלה.

יש לא מעט גורמים בסביבת הפועל ת"א, שלוחצים להחתים את מזרחי. אומנם יש עוד מעמדים נוספים לאימון, אבל מזרחי הוא כרגע השם הבולט ואם יסתדרו כלכלית הוא עשוי להתמנות כבר בקרוב.

גורם בכיר במ.ס אשדוד אמר כי הקבוצה לא תעמוד בדרכו אם יקבל את התפקיד. באשדוד מאוד מעריכים את מזרחי ויש ממנו שביעות רצון גדולה. מזרחי היה בין האחראים רק לאחרונה להשארת קבוצת הנוער בליגת העל. למזרחי חוזה לעוד 3 עונות, אבל כאמור זה לא מה שימנע ממנו את קבלת התפקיד הנחשק כמאמן הפועל ת"א.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך