הובאן ומיחאיי עלו כמועמדים למ.ס אשדוד

במ.ס אשדוד מתכוננים לעונה הבאה. שני שמות שיכולים לבוא בחשבון הם אובדיו הובאן קשרה של האלופה הפועל באר שבע ורומן מיחאיי חלוצה של מכבי פ"ת. בקבוצה מחכים לדעת מה יהיה עם קינדה, אינברום ואלחמיד.

במ.ס אשדוד חשובים על העונה הבאה. המאמן רן בן שמעון ממשיך לחפש מועמדים אפשריים לקבוצה. כמובן שהדבר תלוי בתקציב, אבל המאמן רוצה שחקנים משמעותיים. בגזרת הזרים מעדיפים שחקנים שכבר הוכיחו עצמם.

שניים מהם שיכולם לבוא בחשבון ושמם עלה הם, אובדיו הובאן ורומן מיחאיי. הובאן, קשרה של הפועל באר שבע, שכנראה לא ימשיך שם. הובאן בן ה-34 היה שותף לשתי האליפויות של באר שבע והוא שייך לסגל נבחרת רומניה. מיחאיי לעומתו הוא מחלוצה של מכבי פ"ת. מיחאיי המתנשא לגובה של 1.92 ושייך אף הוא לסגל נבחרת רומניה. שניהם שחקנים זרים מוכחים.

הם מצטרפים לרשימת שמות שכבר פורסמה כמו דור פרץ, מתן חוז (שניהם ממכבי ת"א) קאסיו פרננדס ומאוריציו קורדיירו מקרית-שמונה, למרות שבאשדוד טענו כי אין כוונה לצרף את קורדיירו.

בקבוצה מחכים להתפתחות בנושא מספר שחקנים משמעותיים, כמו גדי קינדה, אור אינברום וחאתם עבד אלחמיד. שלושתם מחוזרים על ידי קבוצות בכירות בארץ וקינדה ואינברום עשויים להגיע לבלךגיה. אלחמיד השייך לגנט הבלגית לא מעוניין להישאר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך