אלכסה דול: מרובע ה' באשדוד למנהטן בניו יורק!

אלכסה דול היא אחת הדוגמניות הישראליות המצליחות ביותר בעולם, לאחר שהשתתפה ב"מירוץ למיליון" הספיקה לקטוף קמפיינים בינלאומיים ולהצטלם לשערים נחשקים. את כל זה היא רק יכלה לדמיין במהלך הילדות שעברה באשדוד בה חוותה קשיים כלכליים וקשיי קליטה מילדים שכינוי אותה "רוסיה זונה".

אלכסה דול (24) פרצה אל התודעה של כולנו בשנת 2014 כשהשתתפה בתוכנית הריאליטי "המירוץ למיליון" יחד עם בן זוגה לשעבר היהלומן רז זלצרמן. מאז הספיקו השניים להיפרד ודול הצליחה להגשים את חלומה הגדול והפכה לדוגמנית בינלאומית מבוקשת.

היא כיכבה באתר המבוקש של ה"ספורט אילוסטרייטד", הצטלמה לקמפיינים עתירי תקציב ובארץ היא הפרזנטורית של רשת ההלבשה התחתונה "גו אנדר" ושל פרויקט הנדל"ן היוקרתי של גינדי. השמועות מדווחות שבין הטיסות הרבות והמסיבות הנחשקות בהן היא מבלה כבר הספיקה להתחבר ללאונרדו דקפריו, ג'רארד באלטר וג'סטין ביבר. כיום היא גרה במנהטן שבניו יורק והכל נראה ורוד. אבל מי שמכיר אותה היטב יודע שהיא פרפקציוניסטית שממש לא מסתפקת במקום אליו הגיעה, אולי משום המקום ממנו הגיעה.

בראיון שהעניקה לרותם איזק בתוכנית "אנשים" בערוץ 2, פתחה את הלב וסיפרה על הילדות הלא פשוטה שעברה באשדוד. היא עלתה לארץ מאוקראינה יחד עם הוריה כשהייתה בת 3 ומאז חוותה קשיי קליטה כעולה חדשה. הילדים בשכונה היו מקללים אותה וקוראים לה "רוסייה זונה" וכשהייתה מגיעה לגן השעשועים כולם היו בורחים ואומרים לאחרים "אל תשחקו עם הרוסייה". כל אלה בנו אצלה מגננות בנוסף לקשיים הכלכליים שחוותה בביתה, היא הייתה מגיעה לביתה אחרי בית הספר ומכינה לעצמה לאכול משום שהוריה עבדו עד שעות מאוחרות כדי להצליח לפרנס את המשפחה.

כשהגיעה אל אזור ילדותה במהלך צילומי התוכנית התחילה מיד לבכות כאשר ראתה שמתחת לבניין בו התגוררה מרוסס היום גרפיטי שאומר "אל תוותרו על החלומות שלכם", ברגע הזה היא מבינה שלמרות כל הקושי שחוותה – לא וויתרה על עצמה וניצחה. לאיזק היא מספרת שרק כאשר שיחררה את הכעסים התחילה להתקדם בחיים.

אל הדוגמנות הגיעה דווקא בזכות אמא שלה שזיהתה בבתה פוטנציאל, כשהייתה בתיכון שלחה אותה לתחרות "נערת הזוהר של אשדוד" בה זכתה במקום השני ומשם הכל התגלגל…

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך