"רוצח אדל קלמן שערף את ראשה לא כשיר לעמוד לדין"

פסיכיאטר בכיר הגיש לבית המשפט חוות דעת שקובעת כי מאיר גולדשטיין, שרצח את גרושתו אדל, ערף את ראשה והצית את ביתה, לא היה שפוי בעת המעשה.

כך קובעת חוות דעת פסיכיאטרית בעניינו של מאיר גולדשטיין, שמואשם ברצח גרושתו אדל קלמן ובעריפת ראשה. הבדיקה נעשתה על ידי פסיכיאטר בכיר בתוקף מינוי של הפסיכיאטר המחוזי על פי צו של בית המשפט.
 
בחוות הדעת הרפואית נטען כי גולדשטיין היה שרוי במצב פסיכוטי בעת הרצח, לא ידע להבדיל בין טוב לרע ולא היה אחראי למעשיו. מעצרו של גולדשטיין הוארך עד להחלטה אחרת והוא יישאר בתנאי אשפוז. 
 
בכתב האישום נטען כי גולדשטיין נכנס לדירה בתואנה שהוא מעוניין לקחת חפצים שלו. קלמן הסתגרה בשירותים, והוא עשה את עצמו יוצא מהדירה וארב לה. כשיצאה, דקר אותה למוות בסכין ולאחר מכן כרת את ראשה. הוא הצית את הגופה ויצא מהבית כשהוא אוחז בראש הכרות. הוא ניסה להצית גם אותו, וזמן קצר לאחר מכן נעצר.

הפסיכיאטר קבע כי בעת האירוע פעל גולדשטיין ממניעים חולניים, בחוסר שיפוט, לא ידע להבדיל בין טוב לרע ובין מותר לאסור – ולא היה אחראי למעשיו, ואם לא יוגש ערעור על חוות הדעת והיא תתקבל בבית המשפט, צפוי גולדשטיין להישאר מאושפז בבית חולים פסיכיאטרי. עם זאת, בשלב שבו יחליטו רופאיו כי החלים, הוא יוכל להשתחרר.
 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך