אלי חכמון ישפוט את משחק גמר גביע המדינה

אלי חכמון שופט הגדול הבכיר מאשדוד, הוא זה שינהל את משחק הגמר בין מכבי ת"א, לבין בני יהודה. חכמון לו הייתה עונה מצוינת בליגת העל זוכה להערכה רבה ונחשב לאחד מהשופטים הטובים בארץ. יו"ר איגוד השופטים, עוזי יצחקי: "מאמין כי יטיבו לשפוט". כבוד.
אלי חכמון ישפוט את משחק גמר גביע המדינה

אלי חכמון מאשדוד הוא זה שנבחר לנהל את משחק גמר גביע המדינה בין כמבי ת"א לבני יהודה, שייערך ביום חמישי הבא.\

המדובר במינוי אולי החשוב ביותר לעונת כדורגל בליגת העל. שופטים רבים רוצים לשפוט את משחק הגמר ומי שזכה בו כאמור הוא חכמון. המינוי הוא תוצאה של עונה מצוינת של חכמון, שנחשב לאחד מבכירי שופטים בישראל. לחכמון הייתה עונה מצוינת והוא זכה לשבחים רבים עליה, כך שהמינוי לא הפתיע והיה ברור שהוא אחד המועמדים הבולטים.

חכמון שופט בינלאומי  ובין המשחקים הבינלאומיים ששפט ניתן למצוא את רוסיה נגד אנדורה במוקדמות יורו 2012 (70,000 צופים), פינלנד מול בלארוס במוקדמות המונדיאל.

עוזרי השופט יהיו דודו ביטון ומתי יעקובוב, שופטי הרחבה זיו אדלר ואיתן שמואלביץ', והשופט הרביעי יהיה גל לייבוביץ'. יו"ר איגוד השופטים, עוזי יצחקי, אמר ההחלטה: "אני מאחל הצלחה לצוות שנבחר לנהל את משחק הגמר היוקרתי, ומאמין כי ייטיבו לשפוט כפי שעשו במהלך העונה כולה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך