הורים, בקרוב תראו בתלוש השכר עוד מאות שקלים בחודש

אם אתם הורים לילדים עד גיל שש, אז יש למשרד האוצר בשורה משמחת עבורכם, היכנסו וגלו את כל הפרטים החשובים עבורכם
גן באשדוד

הורים, מזל טוב!

מעכשיו תהנו מעוד נקודות זיכוי במס עבור הילדים, כפי שאישרנו כעת בכנסת – זוהי בשורה אמיתית להורים צעירים וחלק מתכנית 'נטו משפחה' של שר האוצר משה כחלון.

חשוב מאוד שתדעו כמה פרטים:
• קודם כל, התכנית תחול רטרואקטיבית לשנת 2017, כך שכדאי לשים לב למשכורות הקרובות שלכם.
• התכנית מגדילה את נקודות הזיכוי להורים עובדים לילדים עד גיל 6, גם לאימהות וגם לאבות.

• הורים עובדים לילדים עד גיל שנה יקבלו 1.5 נקודות זיכוי במס.

• הורים עובדים לילדים בני שנה עד 6 יקבלו 2.5 נקודות זיכוי.

• אישה שתלד בשנים 2018-2017 ולא תגיע לסף המס בשנת הלידה – תוכל להעביר נקודת זיכוי אחת לשנת המס העוקבת. כך, בשנה העוקבת תקבל האישה 3.5 נקודות זיכוי.

שווי נקודת הזיכוי הוא 215 שקלים בחודש שיתווספו להכנסה הפנויה שלכם. הגידול בשכר של בני זוג עם ילדים צפוי להסתכם באלפי שקלים בשנה.

סוף סוף הורים לילדים קטנים שעובדים, נמצאים בראש סדר העדיפויות של הכנסת והממשלה. בלי לובי ובלי עיתון, ותכלס בזכות כחלון 😉

יש פה הטבה שתרגישו אותה מיד בכיס. כי זה מה שאנחנו עושים: עובדים יום ולילה עבורכם, כדי שיהיה פה קל יותר לעבוד ולגדל ילדים.

בכדי שכולם ייהנו מההטבה הזו, חשוב לידע את הציבור, לכן כדאי שתשתפו ותתייגו הורים לילדים, כי כולם צריכים לדעת את הפרטים האלה, ההטבה הזאת היא עבורכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך