חשיבה יצירתית: כרטיס מועדון חברים לקעקועים

הסטודיו לקעקועים "קוברה טאטו" מאשדוד הוא הראשון בארץ שהנפיק כרטיס מועדון חברים. עשרה אחוזים מעלות קעקוע או איפור קבוע נצברים להנחה לקעקוע עתידי, "אנשים היום עושים שניים-שלושה קעקועים, ויש גם שעושים הרבה יותר", אומר הבעלים של הסטודיו צחי פז, "הנפקנו את הכרטיס לפני כחודשיים, וכבר יש לנו 400 חברי מועדון"
חשיבה יצירתית: כרטיס מועדון חברים לקעקועים

"קעקועים זה לא רק אומנות, זו דרך חיים", זה המוטו של המקעקע צחי פז, הבעלים של הסטודיו לקעקועים הגדול באשדוד "קוברה טאטו". דרך החיים הזו, מסתבר, הפכה לטרנד שמסרב לדעוך. לצד הקעקוע כיצירה אמנות, נמצא גם האיפור הקבוע, הכולל בשנים האחרונות את הגבות המעוצבות, ונדמה כי כמעט כל אדם שני הפקיד את גופו למחט הצבע. יתרה מכך, אם בעבר ידענו שקעקוע זה לתמיד, היום יש אמצעים חדשניים להסרתו.

לפני כחודשיים יצא פז במהלך שיווקי, והפך להיות סטודיו הקעקועים הראשון בארץ, המנפיק כרטיס מועדון חברים. הכרטיס מעניק עשרה אחוזי צבירה לביקור הבא, וכן 50 שקלים מתנה למימוש בחודש יום ההולדת של מחזיק הכרטיס. "אני תמיד שואף לחדש", אומר פז, "גם במראה הסטודיו שאני משפץ כל חצי שנה, גם בסקיצות, אני דואג להתעדכן ולהביא חומרים איכותיים, וכחלק מזה עלה הרעיון להנפיק כרטיס VIP של מועדון חברים. רוב הלקוחות חוזרים אחרי הקעקוע הראשון. יש מי שעושה עוד שניים- שלושה קעקועים, ויש לי לקוחות שגם עשו 10-15 קעקועים. ידעתי שיש לכרטיס הטבות שכזה פוטנציאל להצליח, וזה אכן הוכיח את עצמו".

ככל שיש יותר מתקעקעים, יש הסתברות גדולה יותר להתחרט אחר כך. מה עושים במקרה כזה?
"עברתי הסמכה בהסרת קעקועים על ידי מכשיר שפותח בידי חברה אמריקאית, וכיום אני מחזיק ברישיון בינלאומי להסרת קעקועים, בעל תוקף ב-42 מדינות, ויש לי בלעדיות על המכונה החדשנית הזו, ממרכז הארץ ועד אילת. המכונה מסירה קעקועים וגם מוחקת איפור קבוע מבלי לפגוע באזור. עד לא מזמן היו עושים מחיקה בלייזר, ומי שרצתה להסיר, למשל, איפור של גבות מעוצבות, שיער הגבות היה נשרף, והאישה הייתה בלי גבות עד שהן היו גדלות בחזרה. במכונה שלי מדובר בטיפול מקומי, כשלושה טיפולים, לא נשאר קעקוע ויש שערות".
בשיחה עם צחי אני מגלה כי מדובר במקרים לא מעטים של נשים שחוו עוגמת נפש מאיפור קבוע כושל של גבות. "יש שהולכות לפי הכיס", הוא מסביר, "עושות גבות אצל מתלמדת, ופתאום נהיות להן ארבע גבות, כי המתלמדת הרימה או הורידה יותר מידי. ראיתי כל מיני מקרים, גבות שהתאחדו לגבה אחת, צבע שהפך לאדום ולסגול… המכונה שלי נותנת פתרון מהיר, בין חודש לשלושה חודשים יש מחיקה של איפור קבוע, ולא רק לגבות, גם לתוחם שפתיים, איליינר, כמעט לכל דבר".

לצד היתרון של כרטיס מועדון החברים המעניק הטבות כספיות, לא פחות חשובה העובדה כי לסטודיו יש רשיון של משרד הבריאות. פירוש הדבר שהמקום נבדק ואושר כי במקום עושים כראוי סטריליזציה, כל הציוד עובר חיטוי ועיקור, עובדים עם כלים מתאימים ועם חומרים מתאימים.

"אני תמיד רוצה את הטוב ביותר ללקוח", אומר צחי, "זה בא לידי ביטוי גם במשחה שיש אצלי המיועדת לטיפול בקעקועים. זו פורמולה שאי אפשר לקנות בבית מרקחת, היא משמרת את הצבעים והריפוי יותר מהיר. את סדרת הצבעים שלי אני מביא מארה"ב, בארץ הם מאוד יקרים והספקים לא עובדים איתם, כך שהמקעקעים עובדים עם צבעים סטנדרטים. אני מוכר אמנות, וחומרי גלם באיכות גבוהה עם רמת צבע גבוהה ופיגמנט חזק ובולט, גורם לכך שהאמנות שלי מחזיקה מעמד לאורך זמן".

יש קבוצת גיל עיקרית של לקוחות? סגנונות אהובים?
"כמות האנשים שעושים קעקועים הולכת ומתגברת. יש לי לקוחות בני 70, 50, 40 ויש בני 16 ו-15 שבאים עם ההורים. הסגנונות שהולכים באשדוד זה הגיאומטרי, סמלים שבטיים, סגנון מאורי ולנשים – פרחים, אבל הכי אוהבים כאן אלה לרשום 'אמא' ו'אבא'. אני יכול לעבוד על קעקוע חמש שעות, להעלות לפייסבוק ולקבל 50 לייקים, ומנגד להעלות קעקוע 'אמא' ולקבל 300 לייקים. יש סגנון שלא הרבה עושים ונקרא 'טראש פולקה', מדובר במשיכות צבע בקווים חדים כאילו ציור שחור לבן, והוא נחתך בצבע אדום ושחור ונקודות מהצדדים. טרנד חדש שנכנס הוא השפרצות צבע שנראות כמו צבעי מים. רוב הלקוחות שמרנים, אבל החלום שלי הוא שיגיעו יותר לקוחות עם תעוזה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך